Recenzia zilei de azi

Ziua de azi a fost pentru mine o zi lunga si plina de evenimente, asa cum rar mi se intampla sa am, dar nu o sa va plictisesc cu amanunte ale vietii mele deloc iesite din comun.

Sunt totusi cateva subiecte pe care as vrea sa le impartasesc cu voi:

1. Am ajuns la 100 de comment-uri!!! Si profit pe aceasta cale sa le multumesc tuturor celor care m-au citit si mai ales celor care mi-au lasat comment-uri. Ma bucur ca ficul meu va starneste interesul!

2. A venit vacanta! Si va veni in curand si Craciunul asa ca va urez tuturor sarbatori fericite,  si cum ne-a spus profa’ de engleza astazi: ” May you wish for nice things, and may your wishes come true!”

3. Un subiect nu atat de vesel.Azi am fost la teatru, piesa a fost minunata, dar intotdeauna este asa, deci nimic special pana acum. In timp ce imi asteptam o prietena, am dat de un cantaret ambulant. Canta la muzicuta si chitara simultan( ceea ce eu consider destul de greu; cantaretii probabil stiu mai bine). Canta melodii vesele, celebre, intr-un mod placut care ii facea pe majoritatea oamenilor sa isi deschida sufletul si portofelele si sa il ajute pe acest cantaret. In fata lui se afla o palarie plina cu hartii de 1 leu, ba chiar cineva fusese mai generos si lasase 5 lei( poate spiritul Craciunului). Important este ca oamenii au avut o reactie mai diferita. O reactie mai diferita la muzica poate, sau la acel om talentat care canta in frig la doua instrumente in acelasi timp. S-au oprit. I-au auzit muzica si au hotarat sa il rasplateasca pentru ea. Si in timp ce chiar eu ii lasam bani, incercam sa ii creez o poveste: poate era doar talentat si canta dupa ureche ca sa faca un ban, sau poate chiar studiase muzica si trebuia sa il astepte un viitor frumos, dar nu a fost asa.Si deodata mi-a trecut prin minte: cum se face ca oamenii ca el canta in frig, pe strada, pentru cateva sute de mii, in timp ce tara noastra promoveaza indivizi superficiali in cautare de bani si faima?

Poate ca ar trebui sa fie o zi prea vesela pentru intrebari profunde, dar se mai intampla.Tie, cititorule, ti se intampla sa iti mai pui asemenea intrebari?


Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment