Apa pentru elefanti

Da stiu ca asteptati un nou capitol si da stiu ca ar trebui sa il scriu, insa in ultima vreme nu am avut nici timp nici inspiratie. Vacanta asta a parut atat de scurta incat nu am reusit sa fac mai nimic din ce imi propusesem( adica sa lenevesc sa ies sa inghet putin si sa lenevesc din nou).

Dar ieri mi-am facut timp pentru ceva. Am citi Apa pentru elefanti. Stiu…nu vi se pare interesant ca am citit o carte si acum scriu despre asta( mai citeste omu’ din cand in cand). Dar cartea asta m-a captivat. De la ” Am nouazeci de ani. Sau nouazeci si trei. Ori una ori alta.” pana la ” Pentru mosneagul asta circul e casa lui.”, adica, mai clar spus, de la primul rand si pana la ultimul. Nu vreau sa dezvalui prea mult, chiar nu vreau. Este o carte minunata pe care v-o recomand din tot sufletul( cei care au citit-o stiu ce spun), insa voiam sa impartasesc cu cineva bucuria pe care am avut-o citind cartea asta o zi si o noapte( sau mai bine spus jumate de zi un sfert de noapte si un sfert din ziua urmatoare). Atmosfera circului cu toate ascunzisurile ei, sentimentul de a fi pierdut fara sa stii ce o sa faci in continuare, trairea vietii pana la ultima picatura, dragostea pentru animale care naste o nevoie infinita de a le proteja, toate acestea condimentate cu putin umor din cand in cand m-au facut sa nu mai pot sa las cartea din mana. Prietenii care o sa citeasca asta o sa isi dea ochii peste cap, pentru ca i-am pisa ieri la creier( poate mult prea mult, dar eram incantata) si le-am tot repetat cat de minunata e cartea si ca vreau sa o citesc din nou. Si chiar vreau. Recunosc ca am inceput sa o citesc pentru ca Pattinson joaca in ecranizare si eram curioasa ce fel de rol si-a ales insa am ramas prinsa in carte. Si acum la cateva ore bune dupa ce am citit-o ma mai gandesc la circ, la elefanti,la stralucire, la tristete, la clovni, la vagoane incarcate cu lame si cai. Asa ca cititi-o! Nu o sa regretati.

In incheiere asa cum scrie spune trailer-ul : Life is the most spectacular show on Earth!

p.s: sper sa aveti un an nou plin de tot ce va doriti, iar cu aceasta urare vine si promisiunea ca o sa incerc sa scriu cat mai curand:)

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

