36.Responsabilities

EDWARD:

Ma plimbam pe strazile orasului cautand localuri care ar fi interesate sa ma angajeze, dar pana acum se pare ca nimeni nu se prea omora dupa mormaiturile mele. Stiam ca nu eram un mare talent si ca datorita faptului ca Mike era complet afon obtinusem slujba aia, dar ma gandeam ca o sa imi gasesc ceva mai usor.

Trageam fara chef din tigara si mergeam fara sa stiu nici eu incotro ma indrept, privind la toti ceilalti oameni de pe strada si intrebandu-ma cati dintre ei erau in situatia mea?Cati dintre ei nu aveau unde sa lucreze? Fete snoabe care se hlizeau, pierzandu-si echilibrul pe tocuri, oameni de varsta mijlocie intorcandu-se de la locul care probabil le fusese loc de munca in ultmii 5 ani, copii care se agatau de fustele mamelor, toti pareau sa o duca mai bine decat mine.

In mijlocul dezolarii mele, o persoana, aparent necunoscuta imi facea semne din maini de pe cealalta parte a strazii. M-am uitat in spate sa fiu sigur ca era vorba despre mine, iar apoi m-am indreptat spre acea persoana.Cand am ajuns mai aproape mi-am dat seama ca necunoscutul era Bobby, un tip care mai venea din cand in cand pe la barul lui Mike si care m-a intampinat de parca eram prieteni de o viata:

-Edward! Esti exact persoana de care aveam nevoie! a tipat el.

-Sunt? l-am intrebat eu mirat. Nu imi aminteam sa il fi vazut de mai mult de 5 ori in toata viata mea.

-Da, incepu el cu un entuziasm enervant, tocmai mi-am deschis un bar si as avea nevoie de un cantaret.

-Si eu sunt ‘cantaretul’ de care ai avea nevoie? l-am intrebat neincrezator. M-ai auzit vreodata cantand?

-Da…raspunse el ezitand…Ok poate nu esti cel mai bun cantaret, dar esti exact cum vreau eu. Te potrivesti cu aerul localului meu. Esti mai…boem.

Expresia neincrezatoare persista pe fata mea.

-Ok, si vreau sa il enervez pe Mike, iar acum, crede-ma nimic nu l-ar enerva mai tare decat sa te angajez pe tine.

-Acum incepe sa sune plauzibil.

-Pot sa te lasi sa te gandesti daca vrei, aici e numarul meu, zise el scotand o bucata de hartie din portofel.

Adevarul era ca nu prea aveam la ce sa ma gandesc. Era singurul care voia sa cant in barul lui, iar daca asta il mai si enerva pe Mike, era exact ce imi trebuia.

-Nu, nu e nevoie. O sa cant in barul tau!

BELLA:

Am iesit din motelul urat mirositor in care tocmai ma angajasem. Defapt, e putin exagerat sa il numesc motel. Era ceva intre o pensiune si un hotel mai mic, dar macar nu mai eram chelnerita.

In timp ce aerul rece din Seatle imi lovea fata, ma gandeam daca de asta plecasem de acasa.Daca asta insemna ‘gasirea a ceea ce sunt’. Daca reusitele mele insemnau sa avansez de la chelnerita intr-un bar la receptionera intr-un hotel murdar. Ma intrebam cum ar fi fost daca as fi ramas acasa? La ce colegiu de elita as fi mers oare?

NU! Mi-am alungat eu gandurile. Nu aveam voie sa am regrete. As fi ramas nefericita intr-un loc in care ma simteam prizionera si, mai ales, nu l-as fi intalnit pe Edward. Stiam ca nu va fi usor, dar macar asa sunt multumita de mine…cred.

EDWARD:

Stateam tolanit in pat recapituland ziua de azi: m-am plimbat pe strazile orasului dupa un loc de munca, am injurat tot ce era de injurat( ceea ce nu era foarte ciudat la mine) si am fost angajat de ultima persoana care credeam ca ma va angaja. Oh, happy days!

Monologul meu interior a fost intrerupt de Bella care a trantit usa si s-a oprit in fata mea cu o privire epuizata.

-Ai ajuns rau! i-am zis eu teatral.

-Ma simt ca o pensionara! imi raspunse ea intinzandu-se langa mine pe pat.

BELLA:

Si chiar asa ma simteam. Ca o pensionara care dupa o viata de munca isi lua o binemeritata pauza.

Il priveam pe Edward, stand intins langa mine cu parul lui dezordonat si aerul lui nepasator si ma gandeam ca nu era nici pe departe genul de barbat cu care am crezut ca voi locui. Defapt asta nu era nici pe departe genul de viata pe care as fi vrut sa o am, dar ma simteam bine. Acolo, alaturi de Edward, parea ca toate frustrarile adunate in ziua aia se evaporau.

-Si…cum ti-a mers? l-am intrebat eu.

-M-a angajat Bobby.

-Bobby? Tipul de la barul lui Mike?

-Da…se pare ca isi deschide un local si vrea sa ii faca in ciuda lui Mike. Ce mi-as putea dori mai mult! Tu? Ce ai facut?

-Vorbesti cu noua receptionera de la un motel de doi bani, i-am raspuns cu un oftat.

-Siii…incepu el dupa o pauza, o sa ai o uniforma deaia cu fusta scurta si cravata, cum am vazut in filme?

-Nu stiu la ce filme te uiti tu, dar receptionerele nu au astfel de uniforme.Cu toate ca ti-ar placea asta, nu? i-am zis eu rostogolindu-ma peste  el.

-Nu as putea sa spun ca nu! mi-a raspuns intrand in joc si sarutandu-ma.

Imi dadeam seama ca nu aveam ce face. Dar nu era o senzatie de neputinta la fel de sufocanta ca cea din casa parintilor mei. Era mai mult faptul ca trebuia sa ma obisnuiesc cu asta. Trebuia sa ma multumesc cu ce aveam cu toate ca nu fusesem educata sa gandesc asa.

In primul rand imi cer scuze pentru intarzierea mare la postare, dar nu am avut deloc inspiratie, si in al doilea rand imi cer scuze pentru cei care au citit mai devreme, am avut o problema cu wordpress-ul si nu s-a postat tot capitolul. Sper sa va placa si astept pareri. Enjoy!

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “36.Responsabilities

  1. De cee????????
    Tocmai acum inchei capitolul? [-(
    Deci nu am vazut asa ceva :))
    Poi normal ca trebuie sa apara niste regrete pe acolo, chiar ma gandeam cand o sa vina si alea :d
    Sper ca acum, daca tot suntem in vacanta, sa scrii si tu mai repede :-”
    Ca eu asa am de gand =))
    Sa vedem daca ma si tine:))
    Faza cu uniforma a fost de milioane =))))))
    Stii ca vreau next-ul, chiar azi daca se poate, deci ne grabim si noi, da? :o3 =))
    Love you ❤

  2. Un capitol foarte frumos , ca de obicei 🙂 ..Relatia lor devine tot mai stransa si nu stiu de ce dar am impresia ca nu o sa se rupa niciodata :))…Dar numai tu sti ce ai in plac asa k spor la scris si multa inspiratie 🙂

Leave a Reply

