40.Confused

Inainte de a incepe capitolul vreau sa imi cer scuze pentru intarzierea foaaarte indelungata. Am fost ocupata cu examene, cursuri, plus tot felul de intrebari existentiale, iar cand mi-am revenit m-am gandit ca nimeni nu mai intra pe blogul asta oricum. Dar se pare ca sunt inca persoane care mi-au accesat blogul in speranta unui nou capitol asa ca vreau sa le multumesc pentru asta si nu le voi mai dezamagi pentru ca ma apuc din nou. N-am mai scris de mult si imi va lua putin sa imi intru in ritm  asa ca don’t be too hard on me. Sper ca o sa va placa si dati vestea mai departe: I’M BACK IN THE GAME!!:)

BELLA:

Nu imi puteam gasi locul. Ma tot miscam dintr-o parte in alta, dar simteam ca  asternuturile imi ranesc pielea, ca in camera aia nenorocita era prea cald, iar capul statea sa imi pocneasca. La un moment dat Edward, exasperat probabil de foitul meu continuu, si-a pus o mana peste mine. I-am dat-o la o parte cu un gest scurt, apoi m-am ridicat si m-am dus sa deschid fereastra.  Simteam ca   ma sufoc.Prezenta lui, camera, asternuturile…simteam ca totul me sufoca.

Nu puteam decat sa ma gandesc la Charlie Hampton si la intrebarea lui stupida. Trecusera cateva saptamani de atunci, dar asta nu insemna ca renuntasem sa ma framant din causa acelui “ce este viata ta?”.  In fiecare zi venea la aceasi ora. In fiecare zi isi astepta cheia. In fiecare zi imi arunca o privire scurta si ironica, de parca mi-ar fi zis: “Fetita proasta…nici acum nu ai aflat raspunsul?”. Iar asta cu siguranta nu facea lucrurile mai usoare…

Stateam in fata ferestrei si ma gandeam…Ma gandeam la Edward, la barul ala puturos a lui Mike si la inceputuri. Ma gandeam cum si el ma atrasese in acelasi fel. Prezenta lui flegmatica, privirea lui pierduta, intrebarile lui existentiale despre viata… Ce devenisem oare? Un stereotip de fetita prostuta care in loc sa fie atrasa de tipii batrani cu multi bani era atrasa de renegati ai societatii cu  probleme existentiale? Ce era atat de irezistibil la Edward si la Charlie? Si mai ales… de ce dracu’ faceam comparatia asta intre ei?

Nu! Refuzam sa cred ca as putea fi atrasa de Charlie Hampton asa cum am fost de Edward. Edward era unic…prima mea iubire, prima mea aventura de dragoste. Nu mai era altul ca el si nimeni nu ma putea atrage ca el… Edward  era unic!

Si totusi Charlie avea aceasi personalitate, acelasi stil pierdut, acelasi mod dispretuitor de a ma privi. De parca ii sunt inferioara pentru ca nu pot intelege, pentru ca nu imi pot da seama. Dar Edward nu era asa. Am descoperit asta dupa ce l-am cunoscut mai bine. Dupa ce am patruns sub invelisul lui cel dur, dupa ce i-am cunoscut trecutul si motivele. Oare si Charlie era asa?

Il priveam pe Edward dormind. Cu parul lui castaniu, cu fata sa linistita in somn. Cand dormea nu avea expresia dura si usor chinuita pe care o avea de obicei. Il priveam respirand regulat fara sa fie catusi de putin constient de toate intrebarile care ma framantau pe mine. Imi dadeam seama ca nu era in regula sa ma intreb atatea lucruri. Sa ma intreb cum era Charlie, cum ar fi daca l-as cunoaste mai bine. Imi dadeam seama ca nu puteam sa ma gandesc la el asa cum ma gandisem candva la Edward.

Edward era unic. Si totusi…

*Stiu ca nu este un capitol foarte lung, dar trebuia sa imi intru in mana mai intai. Pentru urmatorul am mai multe idei deci s-ar putea sa fie mai lung. Astept feedback:)

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “40.Confused

  1. O doamne!!!!!!!!! De cand nu am mai citit ceva de tine, imi era dor. E cam scurt capitolul asa e, dar imi place la nebunie!! E atat complex si tot odata te lasa confuz, dar e bine scris si imi place si vreau sa citesc mai mult :)).

Leave a Reply

