Leapsa, sweet leapsa

Am primit inca o leapsa interesanta de la Eve( mersi Eve)

Let’s get it started:

LEAPSA NR.1:

1)Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al  IV-lea: “-Linge-ma pe cap!” (SONI, Andrei Ruse, in context, nu e asa pervers cum pare)

2)Fară să verificați, cât e ora? 15:00

3)Verificați! 16:34 (I suck)

4)Cum sunteți îmbrăcat? cu halatul gros de baie si pijama pentru ca mor de frig:|

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați? leapsa lui Eve cu acelasi chestionar

6) Ce zgomot auziți în afara calculatorului? zgomotul dintilor mei clantanind de frig si a pielii mele de pe maini in timp ce ingheata

7)Cand ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă? azi dimineata, la biserica

8)Ce ai visat ieri noapte? un tip pe care l-am vazut la So You Think You Can Dance de curand.restul e tacere…

9)Cand ai ras ultima data? azi cand un porumbel s-a ciocnit de geamul camerei mele.(stiu ca suna crud, dar a fost amuzant. inca .mai am urma lui pe geam)

10)Ce aveti pe pereții încăperii unde sunteți? un poster

11)Daca ați fi milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra? o casa draguta intr-un loc in care sa nu ma stie nimeni.

12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut? Personal Effects

13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi? fata mea in oglinda dimineata. e cu atat mai neobisnuita cu cat e mai matinala ora la care ma trezesc( pana in stadiul in care devine creepy)

14)Ce parere aveti despre acest chestionar? este o scuza ca sa nu imi invat la franceza, deci imi place

15)Spuneti-ne ceva ce nu știm înca. imi pieptan parul decat pana la jumatea capului( daca il pieptan integral se umfla)

16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță? Duduta. nu am idee. copiii sunt in viitorul indepartat pentru mine)

17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi baiat? the same.

18)V-ați gândit deja sa locuiți în străinătate? oo daaa!! Londra:-<

Daca ați putea schimba în lume, în afara de politica, ce ati schimba? as infiinta locuri de munca, special pentru adolescenti( ce, noi sa nu castigam un ban de buzunar?)

20) Vă place să dansați? mai ales singura, in fata oglinzii, pe muzica anilor 70′-80′.( it brings the party animal out of me!!!)

22) Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor? sfarsitul unui meci de fotbal la care se uita tata.

LEAPSA NR.2:

My ABC’s
Annoyance: sa nu am caldura ( ca acum, de exemplu)

Allergic: la oamenii care se cred superiori, la pitipoance, la zilele ploioase, la mersul cu masina etc. etc.etc

Animal: un hibrid intre caine, pisica si girafa.

Beer: just beer!( atat am avut de spus)

Best Friends: putini dar buni

Body part on opposite sex: spatele( wierd…I know :D)

Best weather: caldura aia de sfarsit de primavara

Believe in life on other planets: sigur….E.T  este prietenul meu prin corespondenta:|

Believe in magic: numai daca implica lucruri frumoase

Car: neah:-j prefer mersul pe jos( nu stau prea bine cu directia)

Candy: acadele

Cried in school: o data. la chimie.:|

Day or Night: day

Dream vehicle: balon cu aer cald, sau o trasura ca in sec. XIX

Dance in the middle of the street: o data eram cu o prietena si am auzit I will survive( cred) dintr-o masina. am inceput sa execut eu niste miscari disco din maini in plina strada(doar pentru cateva secunde). rezultatul? prietena respectiva a evitat sa mai iasa cu mine o perioada buna.:))a fost un motiv destul de bun ca sa nu o mai fac vreodata.

Eyes: negri

Everyone has: their own point of view

Food: cascaval cu dulceata de smochine( are gust bun, am descoperit de curand)

Greatest Fear: de batranete

Gum: orbit

Hair colour: brunet cu reflexii roscate, viitor roscat

Holidays: my favorites:X

How do you want to die: repede

In guys —-> Eyes: sa fie doi, atat conteaza:-jHair: cret:XClothing style: rocker dude:>Characteristics: sa stie cand sa stea pe capul meu si cand sa ma lase in pace ( is that too much to ask? is it???)

Ice Cream: cat mai multa

Instrument: frunza:))( nici macar, sunt afona)

Jewerly: nice ones…mai ales cercei

Kids: hell, no!

Keep a journal?: am incercat, dar mi se pare stupid ce am scris in el in urmatoarea saptamana.

Longest car ride: Brasov- Craiova

Letter:goodbye letter

Marriage: nu prea curand

Number: 13

Overused phrase: ” gen…”, “bine, ma…”

One wish: sa am timp tot timpul

One phobia: apa

Reason to cry: nervi de obicei, sau SPM

Radio station: Guerilla

Smoked:nu

Tatoo : nu, dar o sa fie primul lucru pe care o sa il fac la 18 ani

Under the influence: of my own dreams

Vacation spot:Londra

 

Dau leapsa oricui doreste sa isi umple timpul.Anuntati-ma si pe mine daca o puneti, promit sa o citesc:)

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

