33.Just save me…

EDWARD:

Ne pierdeam amandoi intr-un vid al setei reciproce. O cautam cu disperarea incercand sa imi alin furia.Furia de a fi pierdut ce eram, furia ca totul s-a schimbat atat de brusc si drastic, furia ca eram furios ca totul s-a intamplat asa cum s-a intamplat. Aveam nevoie de prezenta Bellei ca sa imi arate ca a meritat…

Ii mangaiam pielea incercand sa gasesc in ea tot ce cautam.Si incercam…incercam…incercam. Dar eram prea gol, prea nemultumit.Ea ma privea. Ma ruga cu nesat sa vin spre ea si sa ne intalnim ca niciodata, dar eu nu eram in stare, eram prea gol…

Pentru o clipa m-am pierdut in ochii sai de un ciocolatiu profund…Si am ramas acolo incercand sa ma regasesc. Eram fericit, in sfarsit linistit, dar glasul ei s-a ridicat din strafundurile fiintei sale, scotandu-ma de acolo si aducandu-ma inapoi la realitate.

-Mai stii ce a zis Tyler? Despre tine si Meg?

Stiam exact la ce se referea, dar am tacut. Ea mi-a luat tacerea drept raspuns.

-De ce nu mi-ai spus niciodata despre asta?

-Pentru ca nu este nimic de spus. I-am raspuns eu scurt si taios.

-Eu cred ca este. Insista ea.

-Uite Bella, daca ai de gand sa imi faci un rahat de criza de gelozie pe tema asta, mai bine las-o moarta!

-Vreau doar sa stiu…

-Iar eu nu vreau sa vorbesc.

 

BELLA:

S-a ridicat brusc din pat si s-a imbracat, apoi s-a inchis in bucatarie. De ce ma simteam atat de amenintata de ceea ce insemna Meg? Sau de ceea ce insemnase Meg alaturi de Edward, mai bine zis. Aveam sa stiu vreodata ce a insemnat ea pentru el cu adevarat? De ce simteam ca nu puteam patrunde aceasta “legatura” a lor si de ce de fiecare data cand aparea in discutie, o simteam ca o umbra asupra noastra?

EDWARD:

Am intrat in bucatarie si mi-am aprins o tigara. Simteam cum fumul imi intra in plamani si curata toata mizeria din mine. Ar fi fost bine sa fie asa…

O uram pe Bella, ma uram pe mine. O uram pe ea pentru ca voia sa stie, ma uram pe mine pentru ca nu stiam. Nu stiam ce imi fusese Meg, imi era mai mult decat prietena, dar sentimentele mele pentru ea nu au ajuns la un rang pasional.Imi era…Inca ma doare.

Nu stiam de ce Meg ii spusese lui Tyler despre acea noapte. Numai noi stiam si fusesem de acord ca nimeni sa nu mai stie. Era lipsit de importanta pentru amandoi. Eram furios pe ea pentru ca ii spusese intr-un moment de betie sau furie sau ce stiu eu ce altceva. Eram furios pe mine pentru ca eram motivul acelui moment.

Am tras ultimul fum din tigara si am inchis ochii lasand nicotina sa ma calmeze.

BELLA:

Usa de la bucatarie a scartait, iar cand m-am intors l-am vazut pe el. Stiam ca nu avea sa vorbeasca despre asta, dar nu imi pasa. Ca de multe alte dati nu il mai voiam decat pe el, indiferent daca era gresit sau nu…

EDWARD:

Statea acolo, intr-un tricoul larg, privindu-ma confuz. M-am dus spre ea si am sarutat-o cu pasiune. Incercam din nou sa imi gasesc salvarea in ea…

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “33.Just save me…

  1. :((:((

    Te bat… :-w

    Nu imi place de Edward-ul asta :)):))

    Ma rog, Meg aia ce se mai baga intre ei, vai nu o suport, si nu aveam nimic cu ea :)):))

    Nu stiu cat o sa mai suporte Bella situatia, ma gandeam ca o sa isi faca bagajele si o sa plece, si cand Ed o sa se intorca, sa vada ca nu mai e, sa inceapa sa injure sa se duca dupa ea, sa nu o gaseasca, iar eu ar trebui sa incetez :)):))

    Profund capitolul…dar scurt :))

    Niciodata nu imi ajunge :)):)

    Vreau next-ul ;;)

    Love ya xoxo

  2. Torent.

    Imi place aceasta poveste 😡 .
    Intr-adevar Edward se afla intr-o situatie dificila . Oare cine va castiga : timpul(Meg) sau … pasiunea(Bella) ?
    Felicitari si multumiri.:*

  3. edward e confuz, nu stie daca a ales calea cea buna, daca bella va suplini locul lui meg.

Leave a Reply

