Leapsa

Este o leapsa destul de interesanta pe care nu am primit-o de la nimeni,am luat-o de pe blogul asta de unde am luat-o si pe cea cu artistul preferat si numele melodiilor. Va recomand cu caldura blogul.

Este o leapsa despre carti & comp. si mi-a placut in mod special.

Let’s get it started:

Ce autor apare cel mai des la tine în biblioteca ?

Marin Preda( nu stiu de ce).

De ce personaj de fictiune esti sau ai fost amorezat în secret ?

Alex din Panza de paianjen. Nu stiu daca am fost “amorezata” de el, dar la inceput parea barbatul ideal :-<.Cel putin in ochii mei…

Ce carte ai citit cel mai des sau ai reciti?

Nu prea imi place sa recitesc carti, imi place sa citesc intotdeauna unele noi, dar as reciti oricand cartile lui Mihail Drumes.

Care era cartea ta preferata la 10 ani ?

Craiasa zapezii…cred.

Care a fost cea mai proasta carte citita anul trecut ?

Curtezana de Colette.

Care a fost cea mai buna carte citita anul trecut ?

Scrisoare de dragoste de Mihail Drumes.

Cine crezi cã ar trebui sã câstige premiul Nobel pentru literaturã ?

Ian McEwan pentru Ispasire sau Cella Serghi pentru Cartea Mironei si Panza de paianjen.

Ce carte ti-ar plãcea sã vezi ecranizatã ?

Gazda…Mi-ar placea sa vad cum ar concentra o carte atat de mare intr-un film de maxim 2 ore.

Descrie visul cel mai straniu care sa fi inclus un scriitor, o carte, sau un personaj literar ?

Mi s-a intamplat sa visez ceva in legatura cu ce am citit in ziua respectiva, dar nu imi amintesc sa fi implicat un personaj.

Care e cartea cea mai putin cultã pe care ai citit-o ca adult ?

De veghe in lanul de secara:|

Care e cartea cea mai dificilã pe care citit-o ?

Un veac de singuratate.

Preferi autorii francezi sau rusi ?

Nu am citit pana acum autori rusi, deci aleg francezii.

Shakespeare, Milton, sau Chaucer ?

Nu am citit decat Shakespeare.

Ce te deranjeazã cel mai mult în activitatea lecturii ?

Cand se intampla sa vina anumite persoane care confunda ceainaria/libraria cu o cafenea si incep sa faca zgomot, iar eu trebuie sa citesc acelasi rand de 5 ori ca sa inteleg.:|

Care e romanul tau favorit ?

Romanele Cellei Serghi si ale lui Mihail Drumes ocupa primul loc, apoi ar fi Sa nu ma parasesti si Ispasire.

Joci ceva ?]

Ma joc “ala bala portocala”, atunci cand nu stiu ce carte sa citesc si vreau sa aleg una:)

Povestiri scurte, schite ?

Am scris doar povestiri scurte si ganduri pana acum.

Non-fictiune ?

In cea mai mare parte.

Scriitorul favorit ?

Cella Serghi:X

Ce scriitor crezi cã este supraevaluat ?

Paulo Coelho.

Ce carte ti-ai lua pe o insula pustie ?

Un geamantan intreg.:))

Si… acum ce citesti ?

Un tango in preerie si Hotel Transilvania.

Dau leapsa oricui este interesat de carti, dar mai ales lui Zizucu’, Gabrielei si lui BibbyEllen( am citit ca ii place literatura);))

Enjoy!

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Leapsa

  1. Leapsa asta spune multe despre tine .
    Ma apuca nostalgia cand citesc acele titluri . Mihail Drumes este scriitorul meu preferat, iar “Invitatia la vals” a fost singura carte recitita (de 3 ori) . Pacat ca timpul nu-mi mai permite , mi-as fi dorit sa citesc o opera de-a Cellei Serghei .
    Citeste acum cand ai ocazia … mai tarziu o sa fii “acaparata” de realitate si de … dezavantajele ei .
    Ti-as recomanda si eu o carte , daca-mi permiti : “Suflete zbuciumate”-Stefan Zweig . Sper sa ai curiozitatea s-o citesti , este o poveste .. . diferita ; iti las citatul meu preferat intalnit acolo , este ca o morala de aceea se afla printre frazele de final “Nicio vina nu este uitata cat timp constiinta stie de ea”

  2. Nu stiu cine esti dar deja te plac, ca persoana . Si motivul e Mihail Drumes si Cella Seghi si Alex din Panza de paianjen .
    Si ma bucur sa vad ca exista lume care citeste asa ceva :X

Leave a Reply

