29.Feeling good… feeling empty

EDWARD:

Ii simt pielea lipita de a mea, iar fiecare por al ei se conecteaza cu al meu si trimite impulsuri electrice in mine. Visez…visez la ea, dar apoi ma trezesc si constat ca o am. Traiesc un vis in alt vis apoi in altul si in altul…Totul este o invalmaseala de vise care trec prin mintea mea ca un tren de mare viteza. Ma simt gol pe dinauntru, dar imi place. E o senzatie placuta de vid care ma face sa imi iau senzatia de plin din ea.

Ea nu se opune. Imi raspunde.Buzele noastre se sincronizeaza frenetic, regasesc fiecare particula din mirosul ei in mine. Si explodeaza! Mareste golul.Ma invaluie cu bratele ei pline de caldura, ii simt respiratia peste fata mea, iar asta imi ajunge acum.

Apoi totul se repeta…din nou si din nou, ca un vinil intr-un pick -up stricat care repeta constant aceasi parte dintr-o melodie.

Repetarea constanta ma oboseste si totusi nu vreau sa se termine. Vreau sa imi ramana impregnata in minte ca sa stiu ca a existat. Vreau sa stiu ca ceea ce traim e real si nu face parte din inca un vis al creierului meu bolnav, imbracat sub forma unui alt vis care zace in altul si in altul si in altul…Melodia se aude difuz…in departare, ca o soapta fierbinte a ei, spusa fara intensitate.

Vreau intensitatea! Urlu si ma intind dupa ea ca un animal dupa prada. Pentru ca intensitatea e EA! Pentru ca intensitatea ma face sa o simt langa mine constant! O soapta a ei spusa fara intensitate este ca si cum prezenta ei s-ar pierde intr-o ceata densa in care nu as avea sanse sa o  mai gasesc.

Dar stiu ca m-as duce pana in Iad si inapoi pentru a-i mai simti inca o data caldura bratelor si dulceata respiratiei. Si stiu ca insusi Purgatoriul nu m-ar opri sa o mai am o singura data…si inca o data…si inca o data.

-Ce ai facut din mine, Bella?

-Poate sunt beat…inconstient, imi raspund. Poate m-am imbatat cu iluzia. Cu iluzia ca simt ceva macar aproape de umanitate. Ca exista ceva in afara de priviri reci, cuvinte ascutite si absente sfasietoare. Ca acel ceva imi este destinat mie si numai mie si imi apartine mie. Imi apartine mie sau eu ii apartin?

Ma pierd din nou.Ma pierd pe teritoriu necunoscut incercand sa gasesc intensitatea acelei ultime soapte.Si fug, fug, fug…

Apoi…tavanul gol mi se infatiseaza in fata ochilor. Ma trezesc din reverie si imi intorc capul spre ea. Ea este tot acolo, imbracata in pijamalele ei ponosite.

Visam…visam cu ochii deschisi. Day-dreaming…asa cum numesc unii aceasta stare. Eu o numesc pur si simplu : stare de gol…care ma face sa ma simt bine.

Atunci ma intorc spre ea, trezind-o cu saruturi fierbinti, dornic sa imi transform visele in realitate. Dornic sa traiesc, cu ochii inchisi, visul trupului ei langa al meu.

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “29.Feeling good… feeling empty

  1. :x:x:x

    OMFG!!!!

    E asa sentimental cap asta, si totusi m-a bagat in ceata, sa intelg ca Edward o visa pe Bella?

    Si totusi, pare trist, sau pur si simplu obosit de situatie, nu stiu…

    Melodiia e perfecta, o ador, am vazut filmu si am citit cartea pe care ti-o recomand cu drag :x:x

    Astept next-ul, care spre sa fie mai lung, ca tot veni vorba :-w

    P.S.:Poate te hotarasti sa il faci pe Edward sa realizeze ca o iubeste pe Bella, ca ea si-a dat seama :-”

    Loooovveee yyyaa 😡

Leave a Reply

