28. Unbreakable connections

BELLA:

Ma pregateam sa imi inchei tura.Era ora 3: 00 dimineata, iar in barul lui Mike mai ramasesera cativa clienti fideli si multe resturi de tigara ce imprastiau un fum cu miros statut.

Asteptam ca Edward sa vina dupa mine. Dupa micul “incident” cu Mike venea dupa mine cu 15 minute inainte sa mi se termine tura, sa se asigure ca ” totul este in regula”. Cred ca in mare parte voia si sa il calce pe nervi pe Mike a carui fata nu era tocmai  cea a unui copil in Ajunul Craciunului, atunci cand il vedea pe Edward.

Fixam usa de la intrare in mod obsesiv, sperand ca Edward sa isi faca aparitia cat mai repede si sa scap de atmosfera incarcata de fum si priviri intepatoare. Da…Meg era acolo. Ii puteam simti privirea prin fumul de tigara asa cum poti vedea ochii luminosi ai unei feline in intuneric. Nu intelegeam de ce nu exploda odata? As fi preferat sa vina si sa tipe la mine sau sa imi sparga ceva in cap ca sa terminam odata cu toata tensiunea asta si cu toata urmarirea asta intre ego-ul meu si ego-ul ei, ca un desen animat cu Tom si Jerry in care ea e pisica si eu soarecele.

EDWARD:

Am intrat in bar fiind intampinat de mereu prezentul si obisnuitul fum de tigara. Nu stiam cum Bella putea sta aici atatea ore….sau cum eu puteam sa stau aici atatea ore candva. Eram un “futut mental” asa cum obisnuia sa imi spuna Meg. Meg…

Cand am intrat am vazut-o. Statea la masa cu Tyler si alti idioti pe care stiu ca nu ii suporta. Privirile noastre s-au intersectat pentru cateva secunde, dar apoi si-a intors capul.

-Hey! tipa Bella venind spre mine, mai fericita decat ar fi trebuit. In sfarsit ai venit! zise ea usurata.

Oare idiotu’ de Mike ii facuse ceva?

-S-a intamplat ceva? am intrebat-o eu sugestiv.

-Nu…nimic iesit din comun. Doar voiam sa vi.

-Ok. Pai, sa mergem.

-Aaa, mai am jumatate de ora din tura. Imi zise ea neincantata.

-Atunci te astept afara, i-am zis eu. Dar cand ma pregateam sa ies am dat nas in nas cu Mike, care a facut o fata dezgustata la vederea mea. I-am zambit increzut. Nu imi suporta prezenta, iar mie imi placea al dracului de mult asta.

-Bella, poti sa pleci, ii zise el uitandu-se la mine cu aceasi expresie. Nu mai avem asa multi clienti.

-Si iubitul tau ma enerveaza pentru ca a vrut sa imi sparga mutra de ratat, asa ca oricat de mult mi-ar placea sa te vad in fusta scurta, pentru ca sunt un frustrat bolnav care nu si-a mai pus-o din liceu, trebuie sa te las sa pleci. Am continuat eu mental.

-Se pare ca te-am scapat de o parte din tura, i-am spus eu apropiindu-ma de ea.

-Vezi de ce te asteptam? zambi ea.

I-am cuprins talia cu mainile si ne-am apropiat fetele  pana ce fruntile noastre s-au atins. Apoi…am simtit o prezenta langa noi.

BELLA:

Cand Meg a trecut pe langa noi, privirea ei s-a intersectat cu cea a lui Edward.

Chipul lui Edward era transfigurat de amaraciune cand si-a intors din nou fata spre mine. Era ca si cum legatura lor era asa de puternica incat puteau comunica prin priviri. De parca ar fi putut sa inteleaga din privirea ei, tot ceea ce Meg simtea, iar asta il ranea vizibil.

Si-a desfacut mainile din jurul taliei mele si mi-a zis cu glas soptit:

-Te astept afara, grabeste-te!

EDWARD:

Am iesit in aerul racoros al orasului, sperand sa imi limpezesc mintea. Privirea lui Meg mi-a strapuns creierii. Resimteam fiecare cuvant al ultimei noastre conversatii, fiecare sentiment reflectat pe fata ei: furia, calmul aparent si in final dezamagirea.

Simteam un gol in stomac. Ca atunci cand te joci cu cineva in copilarie si peste ani, cand il intalnesti din nou,  iti dai seama ca tovarasul tau de joaca este acum o persoana total diferita de tine. Eu si Meg eram atat de asemanatori, iar acum atat de diferiti…

Voiam ca Bella sa iasa mai repede de acolo.Voiam sa ii simt pielea lipita de a mea, voiam sa ma pierd in mirosul parului sau, sa imi iau doza din drogul meu preferat si sa nu ma mai gandesc la deciziile facute in trecut si ocaziile pe care le-am ratat.

BELLA:

Stateam cu bratele in jurul lui, simtindu-l atat de distant in ciuda apropierii noastre atat de intense.

Statea cu mainile sub cap, cu privirea pierduta…Eu nu il voiam distant, il voiam aproape de mine, in cel mai egoist mod.

-La ce te gandesti?l-am intrebat stiind deja raspunsul.

-La nimic in special…raspunse el cu un oftat.

Pentru cateva secunde linistea se lasa din nou asupra camerei. Edward cel distant isi relua pozitia, iar Bella cea egoista se materializa in interiorul meu, incercand sa urle pentru a-si gasi calea afara din corpul meu.

-Stii…am inceput eu. Uneori cred ca niciodata nu o sa ajung sa am o legatura atat de puternica cu tine, cum ai tu cu Meg. Niciodata nu o sa insemn la fel de mult pentru tine.

-Sunt doua sentimente diferite, Bells. Spuse el sec.

-Da, dar…Am vazut privirea ta mai devreme la bar, te vad acum. Nu permiti ca un sentiment uman sa puna stapanire pe tine foarte des, sau cel putin nu iti place sa exteriorizezi asta.Dar acum nu iti pasa. Este atat de puternic incat sunt sigura ca daca ai putea ai tipa acum.

-Nu vreau sa vorbesc despre asta! zise el scurt, nepermitandu-mi sa mai duc conversatia in nicio directie.

S-a ridicat brusc de pe pat si s-a imbracat. Apoi si-a luat chitara, si-a aprins o tigara si a inceput sa  se joace cu corzile.

Nu avea de gand sa vorbeasca despre asta.Era un subiect tabuu pentru el, iar eu trebuia sa accept asta ca pe un fapt, indiferent daca imi convenea sau nu.

Mi-am lasat capul din nou pe pernele moi, incercand sa mai gasesc in textura acestora, putin din prezenta lui.

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “28. Unbreakable connections

  1. Serios, mureai daca mai scriai un pic :-w?

    Iar ma lasi in pom -_-‘ rau de tot.

    Faza cu Meg, nu stiu, le distruge relatia.

    Sa vezi ca iti fac daca asta o sa ii desparta, iar apoi tontul de Eddie sa realizeze ca o iubeste pe Bella, crede-ma nu vrei sa ma vezi nervoasa :))

    Glumeam si eu :-”

    Astept nest-ul :x:x

    Lovvvee Zuu

  2. foarte frumos scris. imi place. nu am comentarii. stii doar ca stilul asta ma cam inhiba…

Leave a Reply

