27.The dark clouds on our bright, blue sky(part2)

BELLA:

Ma plimbam pe strazile din Seattle la o ora la care probabil o alta fata de varsta mea nu s-ar plimba. Dar trebuia sa imi curat mintea…Trebuia sa inteleg ceea ce nu putea fi inteles. Trebuia sa inteleg de ce reactionasem asa.Oare era chiar vorba despre o veche Bella, asa cum imi placea mie sa cred sau aceasta fusesem eu tot timpul, fara sa ma schimb, crezand doar ca acum sunt altfel?

EDWARD:

Reactia ei…sau mai bine zis lipsa unei reactii ma lovise ca un ciocan in moalele capului. Idiotul de Mike o pipaia, apoi tot el m-a provocat. Ma asteptam sa spuna ceva, sa faca ceva, dar ea a ramas acolo spunand ca are o tura de terminat.

Ce puteam sa cred despre asta? Il placea pe Mike? Nu, nu avea cum. Chiar ea spusese ca ignora toate flirturile lui stupide.Dar atunci? De ce nu a plecat de acolo? De ce parea ca ii pasa mai mult de slujba ei stupida decat de mine?

“Habar nu ai cine este si nici nu o sa ai vreodata pentru ca nu o sa te lase!”. Erau cuvintele care imi zgariau timpanul si creierul de cand ajunsesem acasa.

“Jasper era indragostit de ea…inca mai este. A ajutat-o cand a venit aici si erau prieteni, insa cand si-a facut griji, cand a incercat sa se apropie de ea, si-a scos tepii si l-a ranit. La fel va face si cu tine. Va veni un moment cand vei face un gest, orice, iar ei nu ii va placea si te va rani.”

Auzisem asta de curand si totusi acum mult timp in urma. Am refuzat sa vad ca Bella era asa, ca era om… Am refuzat sa cred…Dar acum, o urma de indoiala se strecura in mine ca un vierme care incearca sa gaseasca orice gaura pentru a intra in mar. Viermele imi rodea continutul, ma facea sa ma intreb daca era adevarat ca Bella nu ma va lasa vreodata sa ma apropii de ea. NU! Refuz sa cred asta! O cunosc! Oare?

BELLA:

Paseam in incaparea in care parca se simtea tensiunea in aer. Nu stiam ce aveam sa ii spun lui Edward, cum avea sa reactioneze el…

Statea in fata pianinei cu o tigara in coltul gurii, apasand niste clape la intamplare. Cand m-a vazut intrand in camera si-a ridicat scurt privirea, apoi a revenit la activitatea lui monotona, facand sa para ca este ceva ce ii solicita multa atentie. Nu voia sa vorbim asa ca am asteptat.

M-am asezat la marginea patului si mi-am intors privirea pe fereastra.Cand m-am uitat din nou la el, ma privea insistent.

-Uite…In legatura cu ce s-a intamplat azi…

-Nu e nimic de zis in legatura cu ce s-a intamplat azi, Bells! ma intrerupse el dur.Idiotu’ de Mike s-a dat la tine, eu am ripostat, el m-a provocat, eu am vrut sa ii pocesc mutra aia de tampit, iar tu ai ramas acolo! AI RAMAS IN CACATU’ ALA DE VAGAUNA A LUI, BELLA! urla el ridicandu-se brusc.

-Nu ti-am cerut eu sa ma aperi, am suierat eu printre dinti.

-Si ce era sa fac? Sa raman acolo sa ma uit cum te pipaie si sa ii propun sa vina pe la apartament mai tarziu? intreba el sarcastic.

-Stiam cum sa scap de el…Am mai facut-o.

-Adica…te-a mai pipait si inainte?! exploda cu un amestec de dezgust si furie.

-Nu!Doar ca stii cum e Mike…am ingaimat eu. Nu trebuie sa te infurii din cauza asta, am continuat mergand spre el si incercand sa il imbratisez. Dar el mi-a respins gestul.

-Exact! Si pentru ca il cunosc, stiu ca nu s-ar fi multumit numai cu pipaitul!

-Ei bine, nu aveam nevoie sa isti un scandal!am tipat enervata de tonul sau. Iti dai seama ce cred toti despre mine acum?

-Deci asta era important pentru tine, nu? Ce cred ceilalti? Am stiut ca iti pasa prea mult de asta de cand te-am cunoscut.

-Stiai cum sunt, Edward. Am zis eu mai calma. Poate nu trebuia sa lasi relatia asta sa mearga asa departe inca de la bun inceput. I-am zis eu simtind mii de intepaturi in tot corpul numai gandindu-ma la o astfel de perspectiva.

-Poate nu trebuia! zise el apasat apoi isi relua locul la pian.

Intepaturile se amplificara la auzul vorbelor lui. Parea atat de convins de asta…

Privirea mi s-a intetosat de la lacrimile pe care nu le lasam sa iasa afara. Nu puteam plange in fata lui. Ceva in mine imi striga ca nu puteam sa imi calc in picioare mandria, lasandu-l sa vada efectele cuvintelor lui. Am fugit spre bucatarie unde am inceput sa lustruiesc si sa sterg totul in mod obsesiv. Voiam sa uit.Voiam sa uit ca ma doare… Voiam sa uit ca il iubesc.

EDWARD:

Am regretat ce am zis imediat ce cuvintele mi-au iesit pe gura. Nu eu spusesem asta, ticalosul din mine o facuse. Acel ticalos ratat care venise in Seattle acum 3 ani si care nu suporta ideea de a fi ranit. Iar Bella ma ranise…iar asta dovedea ticalosului din mine ca nu facuse nicio imbunatatire. Voiam o votca sau o tarie, dar nu eram prea sigur ca eram in stare sa ies pe strada fara sa ii pocesc mutra cuiva. Asa ca am ramas…Am ramas si am inceput sa apas clapele pianului frenetic, dorind parca sa le elimin din calea mea, sa le spulber. Am lasat ticalosul din mine sa se dezlantuie.

BELLA:

Dupa ce m-am asigurat ca nu am lasat nicio suprafata din bucatarie nelustruita, m-am intors in camera.

Fumul de tigara persista inca. In scrumiera de pe podea, langa pat, era o tigara inca aprinsa. Am stins-o si l-am privit pe Edward dormind cu o mana intinsa pe marginea patului, aproape atingand podeaua.M-am asezat in pat incercand sa nu il trezesc, iar el isi schimba pozitia, intorcandu-se pe spate.

Seara asta fusese una tumultoasa. Evenimente care nu trebuiau sa se intample, avusesera loc, decizii gresite fusesera luate, vorbe nefaste au fost aruncate in vant. Nimic nu putea fi schimbat la sfarsitul acestei zile. Un lucru era sigur: avea sa vina alta! Iar de un lucru eram eu sigura: avea sa fie alaturi de Edward!

Il iertasem. Il iertasem pentru vorbele care m-au ranit si care mi-au intepat ochii. M-am intors spre el si mi-am pus capul pe pieptul lui, iar el isi infasura bratul in jurul meu si isi lipi buzele de fruntea mea. Si atunci am stiu ca si el ma iertase…

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “27.The dark clouds on our bright, blue sky(part2)

  1. Mamica :-ss cearta, impacari, chestii trestii

    Ma bucur enorm de mult ca i-ai impacat…stii ca te iubesc :”> :-”

    Dar scurt :((:((, stiu, stiu, era partea a doua , da, da :))

    Astept cap 27 cu sufletul la gura :x:x:x

    Looovvveee Zuz >:d<

Leave a Reply

