26.The dark clouds on our bright, blue sky(part1)

BELLA:

Imi faceam de lucru in decorul obisnuit al barului lui Mike, dar parca totusi ceva lipsea din decor. Imi puteam face treaba in voie, fara sa simt ca fiecare gest al meu este tintuit de niste perechi de ochi care imi comenteaza fiecare miscare.Nici Meg, nici Tyler sau restul nu erau la bar si nu stiam de ce. Era exact ora la care ei ar fi trebuit sa fie acolo, aruncandu-mi priviri veninoase si agatandu-si vietile de o sticla de bere. Si deodata am avut o revelatie: era miercuri! Edward avea concert, iar ei faceau opusul a ceea ce obisnuiau sa faca; in loc sa se stranga toti pentru concert, nu venea niciunul.

-Hey, Bella! imi urla o voce stridenta in ureche.

-Buna, Mike. I-am raspuns eu plictisita, in speranta ca va pleca. Se pare ca cineva venise totusi, dar avand in vedere ca el era obligat sa vina in fiecare seara de faptul ca era patronul barului, nu cred ca se punea la socoteala.

Un sentiment de vinovatie lua amploare in sufletul meu. Stiam ca fusese decizia lui Edward, stiam ca incercase sa isi convinga prietenii(sau cel putin pe Meg) ca eu nu eram atat de rea pe cat paream in ochii lor, dar stiam si ca nu avusese niciun rezultat. Si mai ales, eram cat se poate de sigura ca daca ar fi renuntat la mine, Edward ar fi fost la o masa cu toti prietenii sai.

Dar oare as fi rezistat? As fi fost in stare sa accept totul ca pe un fapt, daca Edward mi-ar fi zis in ca totul a fost o greseala sau m-as fi tinut dupa el, scaldata in egoism, incercand sa il conving ca eu sunt alegerea corecta? As fi putut oare sa renunt asa de usor la drogul atingerilor lui, odata ce l-am gustat?

-Deci, Bella… imi intrerupse Mike sirul gandurilor. Tu si Edward?

M-am uitat la el intrebatoare, nestiind unde vrea sa ajunga cu toate astea.

-Nu imi prea place…continua el sovaitor. Adica… stii tu, el e oaia neagra a societatii, iar tu pari asa de naiva… zise atingandu-mi obrazul cu varful degetelor.Este o alegere gresita…

Mi-am ferit fata de atingerea lui, incercand sa recapitulez in minte toate loviturile pe care as putea sa i le trag in caz ca ar incerca ceva: ii dau una intre picioare, ii sparg ceva in cap, ii bag degetele in ochi…

-Ia mana de pe ea, in clipa asta! rasuna o voce groasa pe care am recunoscut-o imediat.

EDWARD:

Venisem, ca de obicei, cu un sfert de ora inainte ca sa am timp sa repet. Cand am intrat in bar nu am zarit-o pe Bella nicaieri, iar asta mi s-a parut dubios. Tura ei incepuse demult asa ca trebuia sa fie aici. M-am dus sa o caut vrand neaparat sa o salut inainte de inceperea concertului, iar cand l-am vazut pe Mike atingand-o, mi s-a urcat tensiunea.

-Ia mana de pe ea, in clipa asta! am urlat eu la el, iar lasul s-a ghemuit intr-un colt mai speriat decat un soarece la vederea motanului cel mare si rau.

Bella a venit mai aproape de mine, punandu-se defapt intre noi doi.

-O sa ma prefac ca asta nu s-a intamplat, Mike, i-am zis eu incercand sa imi tin furia in frau, dar daca o mai atingi o singura data, jur ca…

Mike incepu sa rada batjocoritor.

-Ca ce, Cullen? Nu esti de nasul Bellei, incheie el intorcandu-se spre treburile sale, sperand ca va scapa asa de usor.

-Dar e de nasul tau? i-am urlat, ignorand-o pe Bella care venise mai aproape de mine, incercand sa ma calmeze.

-Crezi ca esti foarte dur, Cullen. Crezi ca esti superior, dar…ei bine, multi ar vrea sa o aiba pe Bella. Si toti stim ca la urma urmei isi va da seama ce fel de distrus esti, iar cand asta se va intampla, eu voi fi acolo!

La auzirea ultimelor cuvinte, sangele mi s-a urcat la cap. Totul a devenit neclar in jurul meu, in afara fetei lui Mike, care astepta sa fie pocita de pumnul meu. Am incercat sa ma arunc asupra lui insa Bella si-a pus bratlele pe pieptul meu in incercarea de a ma opri, apoi alte brate mi-au cuprins umerii tragandu-ma in spate.

BELLA:

Mai multi chelneri au venit sa opreasca cearta, iar acum il tineau pe Edward care incerca disperat sa scape din stransoarea lor si sa se napusteasca asupra lui Mike.

-Stii… zise Mike cu un zambet trufas pe fata. As fi fost dispus sa trec cu vederea mica ta izbucnire, dar faptul ca ai vrut sa ma lovesti…Ma tem ca va trebui sa te concediez. Incheie el cu o afectare falsa.

-Nu e nevoie sa faci asta, zise Edward mai calm, eliberandu-se din stransoarea celor doi chelneri. Imi dau singur demisia!Hai, Bella! zise el hotarat, indreptandu-se spre usa.

Nu stiu daca tonul lui hotarat, de parca eu eram o proprietate a lui, sau siguranta pe care o avea ca eu il voi urma, m-a facut sa raman pe loc si sa ii dau raspunsul pe care i l-am dat:

-Am o tura de terminat, Edward!

-Hai sa plecam dracului de aici, Bella! suiera el printre dinti.

-Nu. Aici lucrez.

Imi intoarse o privire dezamagita drept raspuns, apoi se indrepta spre iesire.

Nu stiam de ce facusem asta. Eram constienta de faptul ca ar fi trebuit sa il urmez, ca iscase acea cearta din cauza mea…ca sa ma apere pe mine. Dar ceva din vechea Bella, acea Bella careia ii pasa mult prea mult ceea ce lumea va crede despre ea, iesea la suprafata si imi spunea sa raman acolo. Imi spunea ca impresia pe care aveam sa o las nu era una buna, daca plecam. Asa ca am ramas… L-am lasat pe Edward sa plece, dupa ce si-a pierdut slujba si prietenii in favoarea mea, iar eu am ramas, nefiind in stare sa pierd o bucatica din buna mea reputatie in favoarea lui.

-Ai facut alegerea corecta, Bella! imi zise Mike calm, transformat parca intr-un alt om acum ca Edward plecase. Si ma intrebam daca nu cumva Mike il provocase pentru a-mi arata ce “alegere gresita” era Edward pentru mine? Dar nu era…stiam ca nu era. Eu il dezamagisem pentru ca nu plecasem odata cu el. Daca era vorba de alegeri gresite aici, atunci eu eram alegerea gresita pentru el.

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “26.The dark clouds on our bright, blue sky(part1)

  1. =((=(((

    Iti bati joc de mine :-w :-l

    De ce mah? Macar daca o faci sa plece in partea a 2-a, nu ii despartii acum, :(( ai mila de mine :-”

    Cand posteti ? 🙂

    M-ai lasat iar in pom -_-‘

    Imi place cap asta, cam scurt :-”

    Loveeee Zuuu` :x:x:x

Leave a Reply

