Prima mea leapsa.

OK,  am primit prima mea leapsa de la Zizucu’, deci oficial imi citeste si mie cineva blogul!Sunt prea mandra de asta ca sa ma gandesc sa dau si niste raspunsuri inteligente la propozitiile din leapsa, dar totusi. Here we go!

Mama este…persoana care ma sacaie tot timpul si careia nu ii place ca ma dau cu prea mult creion negru(din cauza asta ma sacaie tot timpul)

Cand dansez parca…pot sa ma misc fara sa imi pese daca se uita cineva la mine( si de obicei imi place sa dansez cu prietenele mele)

Îmi vine sa vomit de la… bradutii parfumati din masini sau mirosul de benzina/motorina.

Ma plictisesc când…il ascult pe profu’ de romana povestind despre politica:| It’s just hell on Earth.

Mi-ar placea de Edward daca…ar fi real:))

Cand vad un tip…ma uit daca nu are tricouri roz cu inscriptia D&G, ARMANI & comp. scrisa mare cu paiete pe piept. Daca nu are, astept sa vad si ce scoate pe gura.

Ma uit la oameni…pe strada, in scoala, oriunde. Daca sunt intr-o pasa buna mai si comentez despre ei cu o prietena>:)

Ma enervez cand…nu imi merge netu’, sunt in pana de inspiratie la scris, mama se ia de mine, ploua afara, cand am SPM, etc. etc.etc.

Porecla suprema pentru tata este…n-am idee:-??

Ca animal as fi…probabil daca as fi un caine care  se plimba, mananca si este mangaiat de toata lumea(doar atat), ar fi ideal.

Fac pe nebuna numai cand…sunt cu prietenele mele si avem crize de ras.

Prietena mea cea mai buna imi spune mereu…ca sunt o vaca si o serie de alte animale( asta e un nume de alint la noi)

Cand sunt suparata scot zgomote…care nu ar trebui auzite de urechile umane.

Dau mai departe Gabrielei si oricui mai e dispus sa completeze propozitiile.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

