23.Start all over

BELLA:

Ma holbam la acelasi punct de cateva minute. Nu ma puteam gandi la nimic altceva decat la sarutul cu Jasper. Inca ii simteam buzele arzand pe ale mele, iar acea arsura patrundea pana in interiorul meu facandu-ma sa imi pun mii de intrebari.Cand trecusem acea linie subtire dintre prietenie si iubire? Cand devenisem pentru Jasper ceva mai mult decat o prietena?

Eram naiva…Eram singura cand am venit in Seattle…Dar acum cand ma uit in urma, toata exagerarea lui in ziua aceea cand m-am intors mahmura dupa ce petrecusem noaptea la Edward, afectiunea pe care o aratase fata de mine inca din prima zi si…reactia lui de ieri. Acum parea atat de evident ca nu era doar ceva prietenesc in toate…Dar nu vazusem…

Nu stiam daca aveam sa il mai pot privi pe Jasper in acelasi fel, daca mai puteam sa il privesc in ochi fara ca privirea mea sa rosteasca mut toate intrebarile de mai sus.

-Ce se intampla cu tine? intreba Edward venind langa mine si privindu-ma adanc in ochi, incercand parca sa ma descifreze.Uitasem ca era acolo…Defapt uitasem ca eram in apartamentul lui.

-Nimic…am zis eu sovaitor stiind ca daca i-as zice motivul si-ar iesi din minti.O  cearta intre el si Jasper era ultimul lucru de care aveam nevoie.

Ridica o spranceana intrebator. Nu avea de gand sa o lase moarta…

-E toata…situatia asta, am ezitat eu. Ajung la concluzia ca era mai bine cand nimeni nu stia de noi. Acum toti par atat de…

-Impotriva? ma completa el.

-Da…am oftat eu. Meg, Jasper…

-Jasper? zise el mirat.

-Da…stii nu eram asa de apropiati cum erati tu si Meg, dar nu a reactionat foarte frumos si nu imi place asta.

EDWARD:

Am tresarit putin la auzul cuvantului “erati”.Nu imi placea ca mai nou se vorbea despre mine si Meg la timpul trecut.

-Crezi ca iti vor face viata grea? am intrebat eu gandindu-ma la aceasta posibilitate. Meg nu o placuse prea tare pe Bella din prima si stiu ca daca nu ar fi fost Jasper probabil si-ar fi varsat micile farse pe ea si ar fi facut-o sa se simta nelalocul ei demult.Dar Bella se intelegea bine cu Jasper, iar Meg nu avea chef sa intre prea mult in contact cu el. Insa acum cand lui Jasper nu ii mai pasa…

-Nu stiu…Jasper nu, dar…

-Dar?

-Nu stiu daca mai pot sta acolo sa dau ochii cu el in fiecare dimineata.Si cu Meg…Nu pierde ocazia sa ma sfredeleasca cu privirea cand ma vede.

Ceva se intamplase…simteam asta din glasul ei.Ceva mai mult decat Meg si micile ei rautati.Simteam ca avea de-a face cu Jasper.

-Bella. Fi sincera. Ce s-a intamplat exact intre tine si Jasper? am intrebat eu articuland fiecare cuvant.

-Nimic…sovai ea. Am purtat o…discutie. Nici el nu prea ne vede impreuna cu ochi frumosi, incheia dandu-si ochii peste cap.

-Nu credeam ca va fi asa de greu…am gandit eu cu voce tare.

Linistea se lasa asupra incaperii pentru cateva minute, dar puteam simti privirea Bellei fixata asupra mea.

BELLA:

-Nu credeam ca va fi asa greu…zise el cu un oftat.

Regreta…puteam simti asta in glasul lui. Ii adusesem atatea probleme in doar cateva zile: prietenii lui il respingeau, cea mai buna prietena il parasise si pe deasupra trebuia sa stea si sa ma auda pe mine cum ma smiorcai.

Un junghi adanc imi intepa inima numai la acest gand, dar daca Edward vroia ca totul sa fie ca inainte era dreptul lui. Chiar daca asta insemna ca eu sa dispar din peisaj.Chiar daca asta insemna ca eu sa ma dizolv in durere pentru o perioada nelimitata.

EDWARD:

-Stii…daca vrei ca totul sa fie ca inainte… fara…mine, as intelege. Zise ea cu privirea in pamant.

Cum ajunsese la concluzia asta?

-Ce? Nu! am raspuns eu categoric.In niciun caz!

Si atunci mi-am dat seama cata nevoie aveam de ea acum. Acum ca am avut-o, nu as suporta sa nu o mai vad in fiecare zi, sa nu o mai simt aproape. Eram ca un drogat caruia ii spui ca nu mai poate sa ia droguri. Luasem drogul Bellei, iar acum nu puteam renunta, imi vroiam dealer-ul la mine acasa.

-Bella, ce ar fi sa te muti cu mine? am intrebat eu pe nerasuflate.

Isi ridica privirea spre mine, iar in ochii ei puteam citi mirare.

-Stiu ca e cam brusc dar…la pensiune ai zis ca nu stii daca ai fi in stare sa mai stai si….

-Edward nu stiu ce sa zic. Ma intrerupse ea.

BELLA:

Intrebarea cazu ca o bomba si ma lua prin surprindere. Nu stiam daca ar fi fost cea mai buna miscare. Edward era un singuratic. Nu eram sigura daca prezenta mea constanta in preajma lui i-ar fi facut bine.Si mai eram si eu…Eram oare pregatita sa ma leg emotional in acest mod de cineva? Sentimentele mele pentru Edward erau puternice, stiam asta, dar eram pregatita pentru o astfel de miscare?Era el? Convietuirea cu cineva in aceasi incapere implica sa o cunosti pe acea persoana. Sa ajungi sa o cunosti in cele mai intime momente.Eram eu si Edward pregatiti pentru un asemenea grad de intimitate?

-Nu vreau sa o faci pentru ca eu nu stiu daca o sa infrunt toate astea…O voi face!Pentru tine!Pentru noi!

-Nu o fac din cauza asta, Bella! Vreau sa te am aproape, zi de zi…

-Esti sigur?Adica tu ai nevoie de momentele tale de singuratate, iar eu pot fi destul de enervanta uneori.Cant la dus, uneori tip in somn, sunt disperata ca hainele mele sa fie puse in ordine, imi place sa dansez cu I-podul in urechi in mijlocul camerei,am o manie obsesiva pentru a sterge si a lustrui orice poate fi sters si lustruit, iar uneori stau  cu gandurile mele pana tarziu, neaparat cu o lumina aprinsa.Esti sigur ca vrei sa infrunti toate astea?

-Eu tip, uneori fara motiv, la prima persoana care imi iese in cale, am dispozitii de rahat destul de des, imi place dezordinea, imi place sa ma pierd cu orele intr-o carte, imi place sa cant la pian pana iese sufletul din mine, imi place sa filozofez despre tot felul de rahaturi si sa fiu sarcastic cu altii.Nu imi place sa ma pieptan si sa mi se usuce pasta de dinti din tub.Tu esti sigura ca vrei sa infrunti toate astea?

-Edward…

-Bella, vreau sa fi enervanta aici, in apartamentul meu. Vreau sa canti la dus pentru ca sigur reprezentatia se va sfarsi cu o injuratura cand vei afla ca apa calda dureaza doar 10 minute, vreau sa tipi in somn pentru ca eu voi fi aici sa te linistesc, sunt dispus sa accept ca iti pui hainele in ordine, desi s-ar putea ca eu sa le ravasesc cand le caut pe ale mele, vreau sa dansezi in mijlocul camerei pentru ca astfel iti pot cunoaste si momentele de nebunie,si , la dracu’, imi place ca stergi si lustruiesti in mod obsesiv orice iti iese in cale si poate fi sters si lustruit pentru ca pianul ala va fi inghitit de praf in curand. Si mai ales, promit ca te voi lasa singura cu gandurile tale, pentru ca apoi sa te sarut si sa te imbratisez si sa iti arat ca nu esti singura.

Simteam in glasul sau sinceritatea si dorinta. Cum puteam sa fac fata acestei declaratii?

EDWARD:

Nu stiam ce avea sa spuna. Desi ma speria de moarte, fusesem sincer cu ea, ii oferisem sufletul meu pe o tava. Depindea acum numai de ea , daca vroia sa il ia sau nu.

-Atunci…incepu ea sovaitor, accept sa tipi fara motiv si sa fiu prima persoana care iti iese in cale in astfel de situatii doar daca atunci cand te vei calma vei veni mereu tot la mine, sunt gata sa accept dispozitiile tale de rahat daca tu le accepti pe ale mele si sa iti suport dezordinea doar pentru ca face parte din tine, vreau sa ma pierd intr-o carte impreuna cu tine, intr-o lume de poveste in care sa fi si tu, vreau sa canti la pian in fiecare zi pentru mine,promit sa filozofez cu tine despre rahaturi si…se opri si isi lasa privirea in jos rosind, imi place cand esti sarcastic.E al naibii de sexy!Parul tau e unul din lucrurile care imi plac cel mai mult la tine pentru ca pot sa imi plimb mana prin el cand te sarut si promit sa inchid mereu capacul la tubul cu pasta de dinti ca sa nu se usuce.

Tacerea se lasa asupra camerei. Niciunul nu zicea nimic, nici macar nu ne priveam. Parca amandoi stateam sa ne gandim la toate aceste lucruri pe care ni le-am zis si daca chiar aveam de gand sa ne tinem de cuvant.

In ceea ce ma privea pe mine, habar nu aveam, dar la dracu’, aveam de gand sa aflu.

BELLA:

-Cred ca ceea ce facem noi aici se numeste compromis.Sa ne suportam unul pe altul: te suport daca ma suporti.

-Cred ca se numeste: “Vreau mai mult sex”, i-am zis eu rosind din nou.

-Poate…de ce nu?

Am zambit.

-Deci…incepu el tragandu-ma mai aproape. Facem acest compromis?

-Poate…de ce nu? i-am raspuns sarutandu-l.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “23.Start all over

  1. Nu!!

    Ma lasi asa in aer? :o3

    Se muta, se muta…o da o da…bine gata incetez :-”

    Imi place, ce spun eu, il iubesc! :x:x

    Pe cand cap viitor?:D

    O sa ma omori daca nu il pui sapt asta :o3

    Astept…

    Gata nu te mai cicalesc :)):))

    O sa fiu prezenta 24 din 24 :)):))

    Glumesc :))

    Ne vedem la 24 :x:x:x:x

    Hugs >:D< 😡

Leave a Reply

