21.Consequences(part1)

EDWARD:

-La ce te gandeai, Edward? Nu imi vine sa cred ca dintre toate tocmai ea!

Ascultam supus ca un copil care a fost prins furand din borcanul cu dulciuri cum Meg isi descarca furia asupra mea.

Seara trecuta simtisem nevoia de a canta acel cantec, de a prezenta lumii intregi relatia mea cu Bella prin intermediul lui desi ei nu stiau ca despre asta era vorba in el, apoi dupa ce am facut-o am vrut ca toata lumea SA STIE ca despre asta era vorba in el si am sarutat-o in vazul tuturor.

Cand am privit-o dupa aceea am vazut pe fata ei confuzie si teama, iar cand m-am uitat in jur am vazut aceasi confuzie si pe fetele celorlalti.Atunci imi dadusem seama de fapta mea si de consecinte, dar, intr-un mod ciudat chiar si pentru mine, nu regretam.

MEGAN:

Dupa acel sarut nu am putut articula niciun cuvant. Intrebarile mi se invalmaseau in cap: “De ce, Edward?Cand si cum?De ce ea?”. Nu am zis nimic. Nu atunci. Dar acum lucrurile stateau altfel.

EDWARD:

-Asta explica multe! continua ea plimbandu-se dintr-un colt al camerei in altul. Faptul ca erai tot timpul distrat, abia asteptai sa pleci, nu te mai culcai cu necunoscute ba chiar le respingeai. Am crezut ca este o alta faza de-a ta si defapt…lasa ea fraza in aer inecandu-se cu propriul cuvant, neputand parca sa se refere la mine si la Bella in aceasi fraza. Trebuia sa imi dau seama! zise ea intr-un final cu un oftat.

Tacerea se lasa apoi asupra camerei sub o forma aparent atat de materiala incat imi venea sa intind mana si sa o strang in pumn.Apoi Meg se aseza pe canapea si ma intreba cu un glas calm si mult mai stapanit:

-Cand?

-Meg…am incercat eu sa ingaim stiind ca in spatele acelui glas calm se ascundea o furtuna pe cale sa se declanseze.

-Cand a inceput? repeta ea apasat, inchizand ochii.

-Nici eu nu stiu…am oftat. A fost ceva diferit inca din prima seara cand am vazut-o insa nu am vrut sa recunosc.Apoi in acea seara cand tu nu ai venit…

-Stiam eu! ma intrerupse ea.Stiam eu! zise de data asta si mai tare, ridicandu-si spre mine privirea.Si atunci…m-am cutremurat.Niciodata nu vazusem o privire atat de trista pe chipul lui Meg, nici macar atunci cand vorbea despre mama ei. Si in acel moment realitatea ma inunda din toata punctele: o dezamagisem pe Meg chiar mai rau decat o facuse mama ei.

MEGAN:

De ce? De ce ma durea atat de tare? De ce imi simteam inima strapunsa de mii de cutite care o sfasiau incet si dureros?

In cateva minute anii de cand il cunosteam pe Edward imi trecura prin fata ochilor asa cum se spune ca iti trece viata inainte sa mori. Si intr-un fel prietenia noastra murea…eu muream! Meg, prietena lui Edward murea…Prea drastic?Nu!

Eu si Edward eram legati de aceasi durere, de aceleasi sentimente. Erau sentimente pe care numai eu le cunosteam la el, dar pe care eram sigura ca acum le cunoastea si ea, poate chiar mai bine decat mine. In toti acesti ani ocupasem un loc special in inima lui Edward, eram cineva important pentru el, singurul “cineva” important. Dar acum mai era si ea…Si puteam vedea in sarutul de aseara, in modul in care a privit-o dupa aceea, incercand parca sa o apere de orice parere intepatoare sau remarca agresiva care ar fi venit din partea cuiva, ca acum Ea era importanta pentru el. Eu…devenisem o mare a doua prioritate pentru el. Si cum mai poti pastra o prietenia in viata, atunci cand venele si arterele ce va duc catre aceasi inima cedeaza?

Il cunoscusem pe Edward in urma cu 3 ani cand venise din Forks. Descoperisem barul lui Mike prin intermediul lui Tyler- pe atunci coleg de liceu cu mine, si tocmai sarbatoream absolvirea impreuna cu Tyler si niste prieteni de-ai sai din echipa de fotbal care ma ignorasera pe tot parcursul liceului, dar acum erau foarte amabili cu mine in speranta ca ii voi scapa de virginitate chiar in seara absolvirii.Apoi el a intrat in bar. Nu parea sa fie acolo doar de dragul distractiei ca ceilalti. Era acolo cu un scop, iar acel scop, cum aveam sa aflu mai tarziu, era sa se imbete pana uita de el si de tot.Ne-am imbatat impreuna si apoi am facut sex intr-o cabina de menaj din barul lui Mike. Zilele care au urmat am continuat sa de vedem dar niciunul dintre noi nu a mai pomenit vreodata de acea noapte.. Am inceput sa petrecem timp impreuna, eu i-am povestit despre mama, iar el mi-a povestit despre viata si motivele venirii sale in Seattle. Si dintr-o data nu mai eram Meg- ciudata singuratica ce nu vorbeste cu nimeni, sau cel putin nu mai eram Meg-ciudata singuratica. Edward era cu mine, Edward era ca mine, iar cu timpul Edward a devenit parte din mine.Nu a existat vreodata un secret intre noi doi. Eram ca o varianta feminina a lui careia ii putea spune orice. Pana acum…Pana acum cand aceasta Bella s-a hotarat sa isi faca aparitia si sa fie SECRETUL care o ucidea pe Meg- prietena lui Edward Cullen.

-Nu este potrivita pentru tine, Edward! m-am trezit spunand. Si nu erau doar vorbe in vant. Ceva in sinea mea stia ca Bella nu avea sa ii aduca nimic bun.

EDWARD:

-Nu o cunosti, Meg! am ripostat eu.

-Si tu o cunosti? Habar nu ai cine este si nici nu o sa ai vreodata pentru ca nu o sa te lase! tipa ea sigura pe spusele ei.

-Despre ce vorbesti, Meg? am intrebat eu derutat.

-Jasper… sopti ea aproape insesizabil.

-Ce legatura are idiotu’ de frate-tu’?

-Jasper era indragostit de ea…inca mai este. A ajutat-o cand a venit aici si erau prieteni, insa cand si-a facut griji, cand a incercat sa se apropie de ea, si-a scos tepii si l-a ranit. La fel va face si cu tine. Va veni un moment cand vei face un gest, orice, iar ei nu ii va placea si te va rani.
-Meg…mi-am inceput eu pledoaria…stiu ca nu o placi. Din cauza asta ti-am si ascuns relatia mea cu ea, dar nu pretinde ca o cunosti.

MEGAN:

-Nu, Edward…am soptit eu incercand sa ignor junghiul provocat de cuvantul “relatie”. Nu pretinde tu asta!

Am tras adanc aer in piept, apoi am inceput din nou simtind durere cu fiecare cuvant rostit:

-Nu o sa te pun sa alegi intre prietenia noastra si ea pentru ca e evident cine va castiga, dar pana acel Edward pe care il cunosc eu nu va reveni, uita de numele meu!

Am iesit in strada lasand stropii de ploaie sa imi limpezeasca mintea. Eram singura…din nou dupa mult timp, caci arterele dintre mine si Edward nu mai pulsau sange, iar inima noastra nu mai batea la unison. Iar aceasta realizare ma facu sa vad cat de putin eram defapt fara Edward. Fara Edward pe care il cunosc eu…Fara Edward al meu…

EDWARD:

Ultimele ei cuvinte imi ingaureau mintea ca un burghiu: “Nu o sa te pun sa alegi intre prietenia noastra si ea pentru ca e evident cine va castiga, dar pana acel Edward pe care il cunosc eu nu va reveni, uita de numele meu!”

Stiam ca nu va reactiona frumos, stiam cat de impulsiva era si din cauza asta vroiam sa o pregatesc. Desi acum…ma indoiesc ca as fi putut sa o pregatesc vreodata.

O pierdusem pe Meg, iar acest fapt ma sfasia.Era pretul pe care trebuia sa il platesc. Bella si Meg nu puteau sa coexiste, la fel ca apa si uleiul, acolo unde era una nu putea fi cealalta. In concluzie imi pierdusem cea mai buna prietena, singura prietena, dar o aveam pe singura fata care ma facuse sa ma simt uman.

Durea? DA!

Merita? Nu stiam inca.

Regretam? NU!

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “21.Consequences(part1)

  1. NUUUUUUUUUUUUU!!!!

    Ma faci sa plang!!:((:((

    Imi place cu ai descris faza cu inima lor.

    De ce? :((:((

    Vai e asa de impulsiva!!!

    Stiu ca poate pentru ea doare, dar daca ii era prietena trebuia sa-l asculte, si de ce am impresia ca e indragostita de el dar inca nu realizeaza. Hmmm… sau poate doar sunt paranoica, poate durerea se datoreaza faptului ca isi pierde prietenul, si e vina ei.

    Stiu sunt rea. Sper sa realizeze ce face si sa incerce sa inteleaga relatia lui Ed cu a Bellei.

    Sau poate mai face Bella ceva ,,inteligent”, sper sa nu.

    Nu vrei sa ma vezi nervoasa! :-”

    Poi, nu l-ar pierde daca ar incerca sa-l inteleaga putin.

    In fine….Pe cand partea a doua;;)?

    Sper sa treci si pe la mine mai incolo, daca mai esti :)):)) ca am sa postez cap 4.

    Oricum sper sa vina partea a doua repede.

    Hugs >:D<

    • in legatura cu sentimentele ei fata de edward…nu stiu ce sa zic. eu sunt de parere ca nu exista prietenie intre un baiat si o fata, adica nu prietenie pura, unul dintre ei simte intotdeauna ceva mai mult.
      trage tu concluziile:)

  2. ma lasi fara grai. Bravo. imi pare rau ca nu am stat aseara sa il citesc :-p.
    tine-o tot asa. de fapt, nu are rost sa iti zic asta, pentru ca e din ce in ce mai bine >:D<

  3. sunt sigura ca meg are sentimente mai profunde pentru edward, pe care de abia acum, cu aparitia bellei in viata lui, le va descoperi. inainte il avea acolo, pentru ea, neconditionat. de acum va descoperi golul pe care il lasa in inima ei si cat de vital e pentru ea sa il aiba aproape.

Leave a Reply

