18.Harder than I thought

BELLA:

Zilele treceau, iar eu si Edward ne vedeam pe fuga inainte ca eu sa intru in tura sau in cursul zilei cand el nu era cu Meg.Credeam ca avea sa fie usor sa ne comportam ca si cum nimic nou nu s-ar fi intamplat, dar privirea mea era atrasa in fiecare seara de masa lui ca un magnet. Il vedeam razand si petrecand timp cu prietenii sai si mi-as fi dorit sa fiu alaturi de el, il vedeam incercand sa ignore toate acele fete care incercau sa ii intre pe sub piele si stiam ca ar fi trebuit sa fiu acolo sa le arat ca este al meu.

Al meu…

Al meu…

Suna din ce in ce mai frumos.

Cand reuseam sa ne vedem ne pierdeam unul in bratele celuilalt. Cu Edward nu trebuia sa umplu tacerea. Puteam sa stau ore intregi privindu-l cum incearca sa compuna ceva sau pur si simplu uitandu-ne impreuna pe fereastra, dar nimic nu se compara cu dupa amiezile pierdute in mireasma pielii sale.

Stiam ca nu ar fi fost bine sa spunem tuturor despre relatia noastra. Imi pot imagina cum ar reactiona Meg. Dar de un lucru nu eram foarte sigura: acela ca Meg s-ar putea obisnui vreodata cu ideea.

EDWARD:

Petreceam dupa-amiaza cu Meg.Muream de dorinta sa o vad pe Bella, sa o imbratisez, sa o simt…Dar stiam ca Meg nu trebuia sa banuiasca nimic.

Cateodata ma gandeam daca Meg era singurul motiv pentru care nu voiam ca cineva sa stie de relatia mea cu Bella.Stiam ca oricine ar fi auzit asta ar fi ras in hohote, avand in vedere sentimentele mele trecute pentru ea, dar nu ascundeam asta fiindca mi-ar fi pasat de ce ar fi spus lumea ci pentru ca simteam ca prin parerile lor stupide ar manji relatia noastra.

Mai avusesem iubite, si inca multe, dar Bella era…diferita. Stiu ca suna ca un cliseu, dar alaturi de ea puteam sa nu fac nimic si sa ma simt bine. Nu trebuia sa o impresionez, nu trebuia sa fiu superior, puteam fi doar eu, iar ea putea fi doar ea, pentru ca NOI impreuna ne potriveam perfect.

-Esti ciudat…imi zise Meg intr-o doara.

-Si asta inca te mai mira?

-Nu…nu esti ciudat in felul tau normal. Esti ciudat intr-un fel ciudat. Nu am mai vazut nicio figura de parasuta noua pe la masa noastra in ultima vreme, imi tot zici ca iti petreci dupa amiezile compunand, cand vi la bar esti cu capul in nori si parca te gandesti cum sa pleci mai repede.Si toate astea din seara aia in care eu nu am putut sa vin. Ce s-a intamplat atunci?

Meg asta avea un spirit de observatie dat dracului. Dar eu aveam un fel de a minti dat dracului.

-Nimic Meg. M-am imbatat si am plecat acasa cu o tipa. Ce sa se intample?

-Nu stiu…Credeam ca, iar are legatura cu…Bella, scuipa ea.

Mi-am abtinut impulsul de o o zglatai cat mai tare pentru ca vorbea de Bella pe tonul asta, dar m-am abtinut si in schimb am ras fals.

-Oricum, ce tot ai tu cu Bella?

Meg se ridica intr-un cot si se uita la mine incruntandu-se.

-Dar tu de cand nu mai ai nimic cu ea?

-N-am avut niciodata ceva special cu ea, am zis eu ridicand din umeri.Pur si simplu nu imi placea fata ei, iar acum m-am hotarat sa o ignor.

-Nu stiu…e ceva la ea ce nu-mi place. Parca intotdeauna cauta sa se faca placuta de toata lumea, plus ca umbla cu idiotu’  de frate’ miu deci cred ca sunt facuti dupa acelasi calapod.

-Jasper? am zis eu simtind cum mi se urca tensiunea. Uitasem de mica lui pasiune pentru Bella.

-Mda… e cam mort dupa ea. Desi s-au certat acum cateva zile si nu mai sunt in relatii asa de bune.

BELLA:

-Hei Jazz! am zis eu pe un ton vesel.

-Buna! imi raspunse el rece.

-Voiam doar sa iti spun ca azi ajung foarte tarziu, asa ca sa nu astepti, am eu cheia de la usa.Stii Mike mi-a zis sa…

-Nu trebuie sa imi dai explicatii, Bella,ma intrerupse el pe un ton glacial.

Jasper inca nu ma iertase de la cearta trecuta. Desi mi-am cerut scuze in repetate randuri cat de sincer am putut, iar el m-a asigurat ca a uitat deja, stiam ca nu era asa. Stiam ca relatia mea cu Jasper nu va mai fi la fel, iar asta ma durea intr-un mod ciudat. Fusese singurul meu prieten de la venirea mea in Seattle.

Am incercat sa alung tristetea gandindu-ma ca aveam sa imi petrec seara cu Edward. Vroiam sa ii spun lui Jasper ca Mike m-a pus sa fac niste munca suplimentara, dar adevaratul plan era sa imi petrec cateva ore cu Edward ca sa recuperam dupa amiaza zilei de azi.

Am inceput sa imi fac de lucru agitata, numarand orele pana cand aveam sa ma pierd in bratele lui din nou.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “18.Harder than I thought

  1. Bunnnnaaa^-^

    Spre rusinea mea, vrea sa spun ca iti citesc ficul de ceva vreme si nu ti-am lasat nici un comentariu(azi mi-am facut cont-nu ca ar conta sau ceva). Scuze.

    Bella si Ed incep sa se cunoasca.

    Sper sa nu afle Meg asa repede,ca sa ne mai bucuram si noi de relatia lor pentru inca putin timp.:D

    Spor la scris :X:X:X

Leave a Reply

