17.And it continues…

BELLA:

M-am ridicat din pat in timp ce auzeam apa de la dus curgand si imi dadeam seama cat de familiar mi se parea totul.M-am imbracat cu hainele mele aruncate prin camera. Nu vroiam  sa repet un cliseu cinematografic in care ea se plimba prin casa imbracata in camasa lui in timp ce el isi face dus.

Mi-am amintit de data trecuta cand fusesem aici. La fel ca acum ma ridicam din pat cercetand camera, la fel ca acum apa dusului se auzea difuz pe fundal, dar ceea ce era diferit este ca acum ma simteam in largul meu, ca si cum nu ar fi fost un alt loc mai bun in care sa fiu. Am revazut pianul, chitara si gramada de carti, iar acum toate imi pareau atat de familiare. Am zambit spre ele, salutandu-le parca din nou.

EDWARD:

Am lasat stropii de apa sa curga in voie pe corpul meu, facandu-mi fiecare muschi sa reactioneze.La fel reactionasera si noaptea trecuta. Ca un reflex involuntar m-am dus si am imbratisat-o pe Bella, apoi imi amintesc acea senzatie pe care am avut-o cand am simtit-o in brate. Era ca si cum toate raspunsurile mele se aflau in acele buze, in acei ochi verzi si printre firele sale moi de par.

Dar oare fusese doar asta?Fusese doar un reflex dat de prea multa bautura? Atunci, de ce ma simtisem asa fericit sa o vad langa mine dimineata? Era oare o dorinta impinsa in adancurile mintii mele care iesise la suprafata acum cateva zile cand am vrut sa o sarut si care se revarsase peste toata fiinta mea noaptea trecuta? Si ce aveam sa fac acum?Era Bella una dintre acele fete care s-au trezit in patul meu de atatea ori sau…

Intrebari…Intrebari…

BELLA:

Cand m-am intors l-am zarit pe Edward stand nemiscat in fata usii de la baie. Purta niste pantaloni largi gri si un tricou alb ce i se lipea pe conturul muschilor din cauza picaturilor de apa inca neuscate.Pentru un moment acea senzatie de nesiguranta din dimineata asta m-a cuprins din nou. Nu stiam inca daca avea sa ma dea afara sau nu. Dar acelasi zambet ca in aceasta dimineata si-a facut aparitia pe chipul lui avand ca raspuns un alt zambet involuntar pe chipul meu.

EDWARD:

Si brusc stiam raspunsul: aveam sa ma las dus de val!Pentru prima oara in mult timp aveam de gand sa nu imi pun atatea intrebari, sa nu imi mai ascund dorinta pentru Bella si pur si simplu sa vad ce se intampla.M-am dus la ea si am prins-o de talie, lipind-o de corpul meu. Mi-am lipit buzele de ale sale, iar cand buzele ei au inceput sa raspunda miscarilor pasionale ale buzelor mele, m-am simtit din nou ca un ratacitor in desert  care a gasit apa, sau chiar mai mult, ca un om care gusta apa pentru prima oara.

M-am oprit si am privit-o adanc in ochi, iar in acel moment am stiut ca ea stia ce hotarasem. Nu fusese nevoie de cuvinte.

BELLA:

-Edward! am soptit eu in timp ce stateam in bratele sale. Mainile sale imi mangaiau bratul de la incheietura la umar, apoi spre gat si mi-a luat o vreme sa imi gasesc puterea de a ma smulge din acea senzatie. I-am luat usor mana si i-am sarutat interiorul.

-Da? murmura el in parul meu.

-Ma gandeam…Ar trebui sa ascundem o vreme….ce avem noi. Am ezitat nestiind daca numind-o relatie aveam sa-l sperii.Defapt nici eu nu stiam daca este o relatie.

Edward ofta.

-Da…banuiesc ca asa ar fi cel mai bine.

Ma asteptam sa riposteze, sa imi spuna ca nu vrea sa ascunda ceea ce simtim acum si vrea sa o strigam in cele sapte zari. Am fost usor dezamagita sa ii aud acordul.

-As vrea sa…am timp sa ii spun asta lui Meg.

Desigur.

-Adica… stii, noi suntem foarte apropiati…

-Eu nu voi schimba cu nimic asta! l-am intrerupt eu.

-Stiu. Dar vreau ca si ea sa stie asta.

Fara sa imi dau seama, rolurile noastre in conversatie se schimbasera.Acum el incerca sa ma convinga pe mine sa pastrez tacerea.

-Cu toate ca…nu stiu daca voi suporta sa vad cum Mike se da la tine. Zise el cu un zambet pe buze.

-Ignora-l! Eu fac asta tot timpul.

-Nu prea pot sa imi ignor emotiile.

-Ai reusit cu mine.

-Asta pentru ca nici eu nu eram sigur de ceea ce simteam.

-Si acum esti? am intrebat eu nefiind sigura ca vreau sa stiu raspunsul.

-Nu.

Am simtit un fior strabatandu-mi tot corpul si am tresarit.

EDWARD:

-Dar asta este cea mai buna parte. I-am zis eu ridicandu-ma si ridicand-o si pe, ea in bratele mele. Sa nu stiu. Este …nou ce trezesti tu in mine, iar asta imi place cel mai mult.

Am sarutat-0 lung, iar ea si-a inclestat mainile in parul meu. Cand m-am oprit, amandoi incercam sa respiram. I-am zambit, iar ea mi-a zambit inapoi.

-Stii…nici eu nu cred ca imi voi putea ascunde emotiile cand voi vedea toate fetele acelea agatate de gatul tau.

-Nu vor mai fi fete, Bella. I-am zis eu apasat.

-Treci la baieti? imi zise ea amuzata ridicand o spranceana.

Am ras scurt.

-Prin intermediul aventurilor acelora incercam sa…umplu un gol. I-am zis eu privind-o in ochi si asigurandu-ma ca aleg cuvintele potrivite. Cand ma trezeam dimineata vedeam langa mine niste fete care aratau toate la fel, al caror nume nici macar nu il stiam uneori si care aveau sa plece in curand.Dar azi dimineata…cand te-am vazut pe tine am stiut ca vreau sa ramai acolo o perioada.

Bella zambi si ma saruta scurt pe buze.

-Si vrei ca Meg sa nu isi dea seama?

-Nu sunt foarte sigur ca stiu la ce te referi.I-am zis eu nedumerit.

-Fara alta fata in fiecare seara? Meg o sa te miroasa imediat.

Am zambit.

-Ma bucur ca ai o parere asa buna despre mine, i-am zis eu intinzandu-ma in pat si tragand-o peste mine.

BELLA:

-Deci…o relatie secreta cu intalniri pe apucate?

-Hm…O relatie secreta cu intalniri de fiecare data cand avem timp liber suna mai bine.

-Suna bine pentru mine. I-am zis sarutandu-l.

Si chiar suna. Perspectiva de a ma intalni cu Edward in apartamentul sau de fiecare data cand as avea ocazia nu imi suna rau deloc.Chiar daca nu puteam sa o urlu in cele sapte zari.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

