12.Change

Solar Midnite by Lupe Fiasco

BELLA:

Zaceam in pat, in camera mea, asteptand sa imi vina somnul, dar nu venea.Azi se implineste o luna de cand ma aflu in Seattle.O luna…azi suntem in….23 martie!

M-am ridicat din pat, izbita de realitatea datii de azi.Era aniversarea casatoriei parintilor mei.Nu ratasem niciuna, iar gandul ca acum lucrurile stateau diferit ma intrista.

Am coborat in graba scarile dornica sa le arat parintilor mei ca nu am uitat de ei.

-Pot folosi telefonul, Jasper? am urlat eu trecand catre receptie.

-Sigur,Bella! zise el absent, concentrandu-se asupra unui teanc de coli.

-Am ajuns la telefon si l-am ridicat.Degetele imi tremurau in timp ce ma chinuiam sa formez numarul de telefon de acasa.Telefonul suna de trei ori apoi…

-Alo! se auzi glasul mamei.

-Buna, mama!

-Ah…Bella! zise ea cu un ton oarecum dezamagit.

-Am sunat sa va zic la multi ani! Sa aveti o aniversare fericita! i-am zis eu entuziasmata  incercand sa ii ignor tonul.

-De parca ti-ar pasa, Bella! urla ea deodata.

Stateam cu telefonul in mana, inghetata.Niciodata nu o mai auzisem pe mama vorbind asa.

-Bella? intreba ea cu vocea mai blanda, sesizand pauza mea.

-Da… am soptit eu.

-Nu stiu de ce mai suni, Bella…zise ea cu un oftat.

-Pentru ca vreau sa vad ce faceti.I-am raspuns ca si cum asta ar fi ceva evident.

-Sa fim seriosi! Suntem dezamagiti, ce am putea face? Nu putem face nimic  pentru ca fiica noastra s-a hotarat sa isi arunce planurile la gunoi si sa plece fara sa ne spuna unde.

-Trebuia sa fac asta mama.Nu erau planurile mele, erau ale voastre! Trebuia sa descopar ce vreau.I-am zis eu cu lacrimile stand sa curga

-Trebuia sa ne spui ca asa simti.

-De cate ori nu am incercat mama!? am urlat eu fara sa imi dau seama.De fiecare data imi spuneati ca pot face ce vreau, dar aveati pe chip privirea aia, ca si cum nu as putea sa va dezamagesc mai tare decat daca as face altceva decat ceea ce v-ati propus voi pentru mine.Nu mai puteam sa traiesc asa, mama!Nu ati fi inteles daca v-as fi spus ca vreau sa plec.Ar fi fost la fel! Am incheiat eu fara glas.Simteam ca ma descarcasem.

-Suntem foarte dezamagiti de tine, Bella!sopti mama de la celalalt capat al firului.

-Exact! am incheiat eu ferm, inchizand telefonul.

Mi-a luat cateva secunde sa scap de transpiratia rece si respiratia sacadata.M-am sprijinit de  masuta pe care se afla telefonul si am tras adanc aer in piept.

-Esti bine, Bella? intreba Jasper ingrijorat.Probabil auzise tipetele…

-Da! Sunt bine. I-am raspuns eu indreptandu-ma spre usa.

EDWARD:

Eu, Meg, Tyler si inca doua tipe pe care le adusese el.Una se zgaia la mine insistent si isi arata dantura acoperita de buzele false, iar cealalta statea agatata de gatul lui Tyler, provocandu-i o erectie de toate zilele. Meg se uita dezgustata la amandoua, iar Tyler probabil ca interpreta dezgustul lui Meg ca pe gelozie.

Stateam, jucandu-ma cu o sticla de bere, asteptand si rugandu-ma la toti sfintii sa se intample ceva interesant, chiar si sa imi dea Tyler o ocazie sa imi bat joc de el.Dar era prea distras sa fac asta. Deodata rugaciunile mi-au fost ascultate:  Bella aparu pe usa.

Se opri brusc la intrarea in bar, probabil realizand ca venise prea devreme pentru tura ei si nestiind nici ea prea bine ce cauta acolo.

-Hey, Bella! m-am trezit eu strigand si facandu-i semn sa vina la masa. Meg imi arunca o privire de ” ce dracu faci?” cand vazu ca Bella chiar se indrepta spre masa noastra.

-Ce? Pare ca are nevoie de o bere. I-am zis eu.

Si chiar asa parea.Bella avea o fata ravasita, iar parul ei saten, intotdeauna bine pieptanat ii era “imprastiat” in tot capul.Veni si se tranti pe un scaun cu capul pe masa.

BELLA:

M-am trantit pe un scaun la masa lor si mi-am pus capul pe masa, iar nici macar faptul ca stateam la masa lor sau ca Edward fusese cel care ma chemase acolo nu ma trezi din starea deplorabila in care ma aflam.Conversatia cu mama ma ravasise complet. Nu imi venea sa cred ca toti anii in care fusesem fiica perfecta si facusem tot ce vroiau ei se spulberasera imediat ce m-am decis sa fac ceva gandit de mine.

-Bella! zise Tyler mult prea entuziasmat.Vrei o bere?
Am ridicat degetul mare in semn de afirmatie, fara sa ma obosesc sa ridic si capul.Nu stiu de ce simteam asta, dar chiar aveam nevoie de o bere.

-Hey, Mike! urla el.

Mike veni imediat, si desi nu i-am vazut fata ii puteam ghici expresia tampa la vederea mea.

-Bella, ai venit mai devreme!

Niciun raspuns.

-O bere pentru Bella! zise Tyler.

-Din partea casei! exclama Mike supraexcitat.

-Sa nu crezi ca o sa ma culc cu tine pentru asta. I-am zis eu ridicandu-mi capul intr-un sfarsit de pe masa.Nu stiu daca mi s-a parut, dar parca vazusem un mic zambet pe chipul lui Edward.

Mike facu stanga-mprejur si pleca spre bar cu o privire de ” asta e nebuna rau” si ma intrebam daca nu o sa ma concedieze. Am profitat de momentul in care capul mi se tinea teapan pe umeri ca sa observ cine era la masa.

Meg si Edward, evident! Si Tyler. Mai erau si vreo doua tipe de-a dreptul penale, una atasata de Tyler si una care vroia sa se ataseze de Edward, dar era vizibil deranjata de prezenta mea. De ce? Mi-am dat seama cand mi-am mutat privirea putin mai la stanga si am realizat ca Edward ma privea insistent.

Nu stiam ce cautam aici, sau macar de ce venisem aici in primul rand. Dar voiam sa o fac lata. Voiam sa fac ceva ce vechea Bella nu ar face nici in ruptul capului. Voiam sa o ucid pe vechea Bella!

Apoi imi amintesc de o bere, si inca una, si inca una si….pauza.

EDWARD:

Bere, raspuns sarcastic si indraznet catre Mike, alta bere, ras in exces, bere din nou.Ce se intampla cu Bella? Nu mai era fata aceea care se uita la mine cu privirea superioara, ca si cum ar vedea prin mine era doar…o fata distrusa mental care bea bere dupa bere si facea lucruri stupide. Deodata revelatia ma lovi din plin: SI BELLA ERA O DISTRUSA A SOCIETATII LA FEL CA MINE!

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “12.Change

  1. distrusa a societatii pe naiba… cum sa gandeasca asa:D god.

Leave a Reply

