10.All you need is LOVE

BELLA:

Meg cobori scarile scaprinandu-se in cap, cu un cascat zgomotos.Imi flutura din mana cand ma vazu. Tipic Meg…La inceput mi se parea ciudata si credeam ca are ceva impotriva mea. Dar acum m-am obisnuit si am descoperit ca ESTE ciudata si are ceva impotriva tuturor. Altfel nu ar umbla cu Edward. Edward…

Edward.

Edward.

Edward.

STOOOP!!!!!

-MEEEG! urlu eu mai mult decat era  necesar luandu-ma dupa ea.

Ea se intoarce cu o privire mirata si ma asteapta.

-In legatura cu aseara…incep eu amintindu-mi de brusca amabilitate a lui Meg dupa discutia mea cu Edward. Ahmmm…nu stiu daca mi s-a parut mie, dar parca ai fost draguta cu mine asearaaa???

Meg scapa un hohot de ras.

-Bella, Bella… daca ti-am oferit un loc la  masa noastra aseara nu inseamna ca vom fi “ best friends forever”, imi raspunse ea schitand niste ghilimele in aer. Am facut-o doar pentru ca practic l-ai lasat pe Edward fara cuvinte la un rahat filozofic de-al lui.

Ma uit la ea ridicand spranceana in semn de mirare.

-Oooff…Sa iti explic. Imi zice ea ca si cand s-ar pune sa ii explice o chestie evidenta unui copil redus mintal. Deci… cand Edward se pune sa debiteze rahaturile lui filozofice nu-l mai opreste nimeni. Si pana acum m-am straduit de m-au trecut apele sa il las fara cuvinte la o chestie de genul si nu am reusit. Nimeni nu reuseste vreodata. Pana…

-Ieri! continui eu.

-Exact! Deci acestui fapt maret, combinat cu toata berea pe care am baut-o ieri i se datoreaza evenimentul sederii tale la masa noastra. Incheie ea sarcastic.

Raman cu gura cascata. Niciodata nu am fost buna la chestiile profunde, dar aseara parca toate au venit de la sine…parca ochii lui cei albastri  erau o oaza a gandirii mele despre viata, despre iubire…Iubire?

-S-a intamplat ceva, Bella? ma trezeste o voce. Ma intorc spre ea. Era Jasper.

-Adica…cu Meg. Am vazut ca discutati foarte aprins.

-Nu…e ok Jazz. L-am linistit eu, incercand sa ma strecor spre camera mea. Jasper era un tip de treaba, dar eram mult prea obosita pentru o discutie cu el si trebuia sa ma odihnesc pentru tura de diseara.

-Hey, Bella! ma opri el.

-Da Jazz? i-am raspuns sperand sa nu fie ceva lung.

-Maine…ei bine este ziua mea. Si o sa fie o mica…petrecere pe aici, adica tata a insistat. Vrei sa vi?

-Pai Jazz… nu ti-am luat nimic si…tura mea…

-Oh, nu! petrecerea va fi in timpul zilei, si nu trebuie sa-mi iei nimic.Nu accept un refuz Bella!

– Ok atunci…

EDWARD:

Inca o minunata noapte in barul lui Mike era pe punctul de a incepe. Mahmureala de aseara nu imi trecuse bine inca, dar de un lucru eram sigur:  Bella se contrazisese cu mine seara trecuta si castigase. Cine era aceasta Bella?

Am ajuns  devreme, iar barul era inca gol. Cateva persoane se invarteau debusolate in jurul unor sticle de bere, iar eu dormitam pe o canapea rugandu-ma la toti zeii sa imi treaca durerea de cap.

-Buna Ryan! se auzi o voce din departare. Bella!

-Daca nu e domnisoara Stie-Tot! am exclamat eu in ciuda durerii mele de cap.

Bella s-a indreptat catre mine.

-Ai ceva sa-mi spui Edward? zise ea pozitionandu-se in fata mesei mele.

-Nu. Tu?

-Ar trebui?

-Acum o sa ne dam replici scurte si sarcastice, pline de intelesuri stiute numai de noi, scoase dintr-un film de dragoste ieftin?

-Dragoste…Parca nu credeai….

-Si tu da?

-Poate…

-Ai vreo baza in ce spui Bella? Ai trait vreodata iubirea, ca sa stii ca exista? am intrebat-o eu privind-o in ochi.

– Nu…si chiar daca as fi facut-o poate ar fi fost numai atractie, hormoni…ce ai mai zis? Respect, obisnuinta… Asta e teoria ta, nu?

-Acum esti de acord cu mine?

-Nu. Doar ca…vezi tu, Edward, cand tu compui  sau canti ceva simti ura, aversiune, excitare…ce stiu eu. Dar compui si canti pentru ca iubesti asta, mai iubesti si sa iei peste picior oamenii mai slabi, precum Tyler, iubesti sa ai mereu dreptate, iubesti sa pari misterios si de nepatruns si probabil iubesti sa stai undeva singur gandindu-te la viata mizerabila pe care o traiesti. Iubesti sa petreci timpul cu Meg…

-Bine, bine! Ce vrei sa spui? Cum stii ca eu ” iubesc” sa fac toate astea?o intrerup eu.

-Pentru ca iti provoaca o anumita satisfactie. La fel si in relatiile interumane, incepe ea ca o avalansa. Iti provoaca satisfactie cand saruti o femeie, cand canti, cand te plimbi si ploaia iti loveste usor fata, cand citesti, cand faci ceva ce iti place, cand imbratisezi pe cineva, deci iubesti. Iti provoca satisfactie cand mama ta iti dadea un sarut de noapte-buna, cand beai un pahar de lapte cald, cand te plimbai cu bicicleta, deci iubeai si acele lucruri. Poate cu mai multa intensitate pentru ca erai inocent, dar tot le iubeai. Iubesti de cand te-ai nascut. Chiar daca nu iti place ideea asta, Edward! zise ea, apoi pleca sa isi intre in tura.

Sarut de noapte-buna, pahar cu lapte cald, mers cu bicicleta. N-am avut niciodata toate astea… Si gandul la mama ma napadeste fara sa imi dau seama.

O privesc pe Bella facand gesturi normale. Stergand pahare, stergand barul…si deodata  un soi de intrigare amestecata cu furie imi napadeste sufletul. Cine se crede ea sa trezeasca asemenea amintiri in mine?

* Later Edit: am o noua pagina de wordpress. E diferita de ce am scris pana acum. Mai multe detalii aici.

Cheers!:)

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “10.All you need is LOVE

  1. love is everywhere..e singurul lucru pe care pot sa-l spun

Leave a Reply

