8.Ghosts

BELLA:

Dorm…Imi aud inima, dar parca bate in afara corpului meu, imi aud respiratia, dar parca nu imi apartine. Milioane de ganduri mi se invalmasesc in creier si ma fac sa ma trezesc.

Deschid ochii…Privesc tavanul, ating cearceaful si respir aerul, dar toate par ireale. Singurul lucru tangibil este Edward…Edward si seara  ce pare atat de indepartata acum.

Nu stiu ce m-a facut sa reactionez asa…L-am vazut…cu acea femeie, la masa lor. Nu o mai vazusem pana atunci, iar ceva din expresia fetei lui Meg ma facea sa cred ca nici ea nu o mai vazuse, dar parea oarecum…obisnuita cu asta.

Se sarutau…O saruta…

Ce am simtit? Nu stiu sa explic.Dintr-o data lumea sa strans intr-un cleste care ma sufoca, iar stransoarea nu a slabit pana ce nu mi-am luat privirea de la ei…Apoi totul a fost ca…o ameteala. Ca sentimentul ala pe care il ai dupa ce iti trece. Esti bine pe moment, dar stii ca ea s-a intamplat.

Am acelasi sentiment si acum…stand aici, intre acesti patru pereti si gandindu-ma: de ce? De ce m-am simtit asa? Ce m-a facut sa ma simt asa? Ce este aceasta senzatie noua ce mi-a strans inima ca intr-o menghina cand l-am vazut cu acea femeie necunoscuta?

EDWARD:

Ciorapi de matase cu banda aruncati pe podea, podeaua lucioasa, blugii mei uzati, o rochie, o bluza, o chitara, un pat…

Toate nu isi au locul desi locul lor e sigur. Intorc capul catre acel par roscat si acea piele alba, intinsa in patul meu si nu le recunosc…nu stiu ce fac aici.

Am fugit…am fugit fara sa stiu de cine sau de ce, desi in sinea mea am stiut. Am fugit in aceste brate roscate ce stau acum in patul meu, sperand sa gasesc ceea ce cautam, desi nu stiu ce cautam. Dar nu era nimic…Bratele erau pustii si reci…asa sunt si eu acum.

Resping orice amintire care mi-ar putea spune ceea ce deja stiu…Refuz sa cred ca simt…ca sunt uman…

Bratele roscate se trezesc si ma privesc. Eu le zambesc fara sa stiu de ce. Ele incearca sa spuna ceva, dar eu le opresc…le sarut…si ma urc peste ele si le imbratisez  in incercarea de a simti caldura…de a simti ceva din ceea ce obisnuiam sa fiu.


2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “8.Ghosts

  1. alinare? asta cauta?
    sunt ..confuza..

    • nici eu nu il prea inteleg. dar este destul de ciudat, iar bella e diferita de fetele pe care le-a cunoscut, desi nu o stie prea bine, iar asta o intriga. ai sa vezi pe parcurs de ce se poarta asa:)

Leave a Reply

