7. With my eyes wide open…

BELLA:

Un cantec…o voce, o voce…un cantec.Un vers…

I’ll be your man
I’ll understand

Aceasta imi este compania in ultimele zile. Nu pot scapa de imaginea lui Edward cantand…Zilele astea nu l-am mai vazut pe la bar si nici nu cred ca as fi rezistat privirii lui ca de gheata. Insa din acea seara reiau si reiau in minte imaginea lui pe acea scena, cu acea chitara. Uneori incerc sa imi amintesc sau sa creez tot felul de detalii: ochii lui albastri, inchisi melancolic, degetele lui lungi mangaind corzile de chitara, vocea lui profunda dand un inteles diferit fiecarei litere din fiecare vers…

Un cantec…o voce, o voce…un cantec, un vers…

Sunt trezita deodata de o  bubuitura venita de la etaj si imi dau seama ca imi imaginam din nou…Este ca un vis cu ochii deschisi  care ma bantuie in fiecare zi in ultima saptamana.

Edward…este atat de diferit de mine. In niciun caz genul meu si totusi…

EDWARD:

… si totusi prezenta ei ma intriga. E ca si cum imi pot da seama ca avem ceva in comun numai atunci cand se uita la mine, dar nu imi dau seama ce.

Nu stiu ce mi se intampla…Idiotul de Tyler spune ca ma comport ca un indragostit, dar stiu ca nu e asta. Reiau in minte toate citatele despre dragoste pe care le stiu.

Hugo spunea ca ” adevarata dragoste este luminoasa ca zorile si tacuta ca un mormant”, dar prezenta unui lucru luminos in viata mea a incetat sa existe demult…nici macar nu stiu daca a existat vreodata.

Cautand printre atatea definitii imi dau seama ca niciuna nu mi se potriveste. Nu o vad pe Bella ca pe o fiinta perfecta, lumea mea nu se reduce la ea, ea  nu imi lumineaza viata. Ceea ce simt eu cand o vad este un soi de nesiguranta amestecata cu o curiozitate bolnava si oarecum cu…enervare. Ma enerveaza dorinta ei de a fi cat mai draguta, de a ajuta tot timpul…Ma enerveaza felul ei de a fi, modul in care ma priveste ca si cum ar vedea prin mine…ma enerveaza modul in care incearca sa isi gaseasca prieteni, dandu-ti impresia ca nu isi gaseste locul…Cel mai mult ma enerveaza ca vad in ea o varianta a mea de acum 3 ani cand am venit in Seattle…

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “7. With my eyes wide open…

  1. G

    nu te grabi sa ii apropii. mai lasa-i sa se cunoasca, sa se tachineze – in sens pozitiv ori negativ. fa-i sa se caute, sa se ajute, chiar fara sa stie de ce. fa-l pe el motanul care umbla toata noaptea pe garduri in raport cu ea, care abia invata sa prinda soareci. fa-l sa o doreasca pt cat de inteligenta e ea, nu neaparat foarte frumoasa. of…iti dai seama ca acum iti arat cum as vrea eu sa fie povestea…in fine, mie asa imi place. acum e decizia ta incotro vrei sa o directionezi.
    astept cu nerabdare continuarea.
    love,
    G

  2. perfect… tot intrigata sunt:)) nu-i inteleg sentimentele deloc ..dar deloc:x ceea ce imi place

Leave a Reply

