6. The uninvited

BELLA:

Meg ma tara dupa ea intr-un local cu lumina difuza si mult fum de tigara. Am tusit din cauza lui, iar Meg imi arunca un zambet batjocoritor, ca si cum ea ar fi o atotstiitoare, iar eu doar o novice.

Ne-am indreptat catre o masa unde stateau mai mult prieteni de-ai lui Meg cu care mi-a facut cunostiinta. Unul brunet si solid era Tyler si puteam vedea dupa cum o privea  pe Meg ca era mort dupa ea, urmatoarea, o fata mignona care, dupa privirile pe care i le arunca,  cred ca nu o suporta pe Meg , pe nume Ruthie. Avea 20 de ani desi initial nu i-as fi dat mai mult de 16 si un alt tip, un fel de rocker cu tricouri cu inscriptii si par aproape lung pe nume Bobby.

-Ai face bine sa te asezi! imi zise Meg cu tonul ei obisnuit. Mike nu cred ca apare prea curand.

M-am asezat sovaitor pe un scaun si am tresarit putin cand aplauzele au inceput, iar Meg a inceput sa fluiere si sa tipe. Pe mica scena improvizata si-a facut aparitia un barbat in jur de 21 de ani cu par castaniu dezordonat si privire melancolica. Se aseza pe scaun si isi pozitiona chitara in poala apoi incepu sa cante usor cu o voce profunda:

I’ll be your man
I’ll understand
And do my best
to take good care of you
Yes I will

Am recunoscut-o imediat: Van Morrison, I’ll be your lover too. Unul dintre preferatii mei.

Am recunoscut de asemenea si o anumita profunditate in vocea lui. Ca si cum ar fi simtit fiecare vers, ca si cum ar fi vorbit din suflet cu fiecare nota cantata. Ceva la el ma fermeca, ma facea sa vreau sa inchid ochii si sa ma las cuprinsa de vocea lui si dusa pe un alt taram.

Reprezentatia se incheie, iar el cobori de pe scena si se indrepta exact catre masa noastra zambind si facand cu mana. Pentru un moment m-am chinuit sa rezist impulsului de a-i zambi si a-i face si eu cu mana, dar a durat putin deoarece mi-am dat seama ca acele gesturi erau pentru Meg. El trebuia sa fie Edward…

Se imbratisara cald apoi Meg se uita la mine asa cum privesti o piatra pe care ai scos-o din pantof.

-Faceti cunostinta… ii zise ea fara chef.

-Sunt Isabela! i-am zis eu prietenoasa intinzandu-i mana. Prietenii imi spun Bella…Poti sa imi spui Bella, am rectificat eu balbaindu-ma.

-Si asta ar trebui sa ma impresioneze? Edward. Zise el pe un ton perplex lasandu-ma cu mana in aer si intorcandu-se catre Meg.

EDWARD:

Nu stiu care era faza…O vazusem inca de cand eram pe  scena holbandu-se la mine, dar nu o facea ca tipele alea super bete si stupide. O facea de parca intelegea ce cantam, de parca intelegea emotia pe care mi-o starnea melodia aia…De parca MA intelegea!

Cand m-am indreptat spre ea, ochii ei verzi patrunzatori imi treceau prin haine, prin piele, prin oase…Nu imi placea felul in care ma facea sa ma simt…Ca si cum ar putea vedea in interiorul meu, ca si cum in fata ei as fi ca un copil dezbracat in fata a mii de oameni necunoscuti in ziua botezului.

-Eu sunt Isabela! imi zise ea cand Meg ne-a zis sa facem cunostinta. Prietenii imi spun Bella…Poti sa imi spui Bella! zise  pe un ton cald intinzandu-mi mana.

Parea genul acela care facea exact ” ce era frumos sa faci” in situatia respectiva. Eram asa de bucuros ca gasisem ceva care sa imi displaca la ea incat i-am raspuns taios:
-Si asta ar trebui sa ma impresioneze? Edward.

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “6. The uninvited

  1. Ca si cum ar putea vedea in interiorul meu, ca si cum in fata ei as fi ca un copil dezbracat in fata a mii de oameni necunoscuti in ziua botezului….nesimtit.. chiar nesimtit edward..go on.. sa vedem ce mai face:):x

  2. Ca si cum ar putea vedea in interiorul meu, ca si cum in fata ei as fi ca un copil dezbracat in fata a mii de oameni necunoscuti in ziua botezului….nesimtit.. chiar nesimtit edward..go on.. sa vedem ce mai face:):x

Leave a Reply

