5.The beginning of the end

EDWARD:

Mike mi-a dat  o posirca de bere si s-a carat din raza mea vizuala. Ma trezisem cu asa un chef de viata incat urlasem pana si la Meg care plecase la baie sa ma injure in liniste, asa ca daca Mike ar fi fost in preajma i-as fi turnat berea in cap. Statutul meu de distrus al societatii implica si astfel de zile…

-Hey! se auzi o voce in fundalul injuraturilor mele la adresa speciei umane.

Cand am ridicat capul am vazut ultima persoana de care as fi putut avea chef pe ziua de azi: Jasper! Oare ziua mea putea fi mai rea de atat?

– Cum de nu-i sora’mea cu tine? intreba el in lipsa unui raspuns din partea mea.

– E la baie. Nu se afla aici impotriva vointei ei asa ca nu trebuie sa o salvezi.I- am raspuns sarcastic.

-Defapt…am venit sa vorbesc cu Mike… zise el obisnuit deja cu sarcasmul meu. Pentru un loc de munca.

-Te alaturi partii intunecate?

-Ce faci aici? il intreba Meg care iesea din baie inchizandu-si cureaua.

-Defapt, zise el uitandu-se spre mine, am venit sa rezolv o problema pe care Meg trebuia sa o rezolve.

-Pfff…. exclama Meg fara niciun chef, strambandu-se.

-Slujba Bellei ? Iti amintesti ? o intreba Jasper aproape silabisind ca la copiii mici.

-Da…Da… raspunse Meg in doi peri luand o gura din berea mea. Stia cat de mult il enerva pe Jasper sa o vada band  si eram sigur ca o facea intentionat.

-Despre ce dracu’ vorbeste? am intrebat-o eu ignorandu-l pe Jasper care se holba la noi.

-E o tipa… Bella. Sta la noi la pensiune si lu’ frate’miu i s-au aprins calcaiele…zise ea cu un ranjet. Jasper se stramba.

-Oricum, tu trebuia sa intrebi de o slujba si puteam sa jur ca nu ai facut-o asa ca am venit eu sa o fac.

Tocmai atunci Mike isi facea aparitia dupa bar si daca nu ar fi fost fata lui tampita si al dracului de amuzanta la vederea lui Jasper care de obicei nu calca pe acolo, jur ca as fi respectat planul initial de a-i turna berea in cap.

-Mike! exclama Jasper mult prea zgomotos. Pe tine te cautam!

Stupiditatea expresiei de pe fata lui Mike se adanci facandu-ma sa ma amuz si mai tare.

-Imi trebuie o slujba de chelnerita.

Expresia lui Mike deveni de-a dreptul stupefiata. Nu m-am putut abtine sa nu zambesc fiind gata sa bufnesc in ras. Iubeam cand idiotul de Jasper sa facea de ras…

-Nu pentru mine…se balbai el constatand penibilitatea situatiei. Pentru o fata.

-La auzul cuvantlui “fata” asociat cu ” chelnerita”, in mintea lui Mike asociat cu  “fuste scurte”, asociat mai departe cu ” o laba sanatoasa”, acesta zambi ca un retardat.

– Pai sigur! Spune-i sa vina maine si o pun de proba! tipa el cu un ranjet ce ii despica fata in doua.

BELLA:

Nu se auzea nimic in legatura cu slujba aceea la bar, si sincer postul de chelnerita la un bar  nu imi suna prea bine, dar nu ii puteam spune asta lui Jasper. Fusese prea dragut cu mine inca din prima mea zi aici.

Stateam la receptie  si incepusem sa caut deja prin ziare diferite oferte si tocmai cand o incercuiam pe ultima de pe acea pagina, se auzi scartaitul usii. Jasper veni pe holul mic si se opri in fata receptiei.

-Cum credeam… incepu el scuturandu-si parul de stropii de ploaie( ceva cu care inca nu ma obisnuisem in Seattle), Meg nici macar nu a intrebat. Dar am fost acolo si am aranjat. Maine mergi si vei face o tura de proba! Meg te va duce! urla el astfel incat Meg care tocmai intra pe usa sa il auda.

-Yeeey! exclama Meg sarcastic aruncandu-mi un zambet prefacut.

Pai… nu era exact slujba visurilor mele, dar imi asigura un venit. Oricum nu imi imaginasem vreodata ca voi ajunge pana aici…

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “5.The beginning of the end

  1. gabriela

    continua, continua :D:D :X

  2. G

    you make me smile 🙂

  3. modul lui mike de a vedea fetele si chelnaritele…pfff. doamne.. ma intriga

  4. mike este un fel de “specimen” la care m-am referit pe celalalt blog.am vrut sa il fac sa o placa pe bella ca si in carti si film, dar intr-un mod in care sa evidentiez cat de superior oarecum ii este edward:)

Leave a Reply

