4. Cigarette smoke

EDWARD:

Imi pierd vremea…Nimic nou…Imi pierd vremea in barul lui Mike, la o masa, cu o sticla de bere, de unul singur.

Meg e obligata sa il ajute pe taica’su la pensiune o data pe saptamana.De fapt e obligata mai mult de Jasper, iar ea iubeste sa faca asta la fel de mult cum ar iubi sa il sarute pe Mike…

Asa ca stand aici, cu o sticla de bere in fata, holbandu-ma la toate fetele ametite de aburii alcoolului care le imbacsesc parul si creierul, imi dau seama cat sunt de singur…Meg aduce dupa ea toti tipii dubiosi cu care stam din cand in cand, dar cand ea nu e, sunt doar eu cu mine…Cand sunt singur gandesc, iar asta nu duce la nimic bun. As vrea ca mama sa fie aici…As vrea sa o fi vazut macar o data…Ma intreb atunci, oare viata mea ar fi fost altfel?

BELLA:

Stateam jos in sala de mese in timp ce Jasper imi turuia despre nu stiu cate slujbe.Ii eram sincer recunoscatoare, dar slujbele pe care le gasise el cereau o anumita pregatire profesionala pe care eu nu o aveam.

– Jasper, iti multumesc, insa nu am pregatirea necesara ca sa fiu secretara la nu stiu ce birou de avocati sau ce mi-ai mai gasit tu. Am nevoie de ceva usor.

-Hmmm…ofta el trecandu-si mana prin par. Poate Meg poate sa te ajute! exclama el astfel incat Meg, care trecea prin dreptul nostru sa il auda.

Meg era atat de diferita de Jasper incat nici nu ai fi zis ca sunt frati. Singura lor asemanare era parul cret si ciufulit, la Jasper blond deschis, iar la Meg saten.

Avea niste ochi caprui blanzi, dar care nu se potriveau deloc cu personalitatea ei flegmatica si fulgeratoare. La inceput am crezut ca nu ma place, dar apoi Jasper mi-a zis ca ea trateaza cu sictir pe toata lumea.

-Sa o ajut cu ce? intreba ea cu sictirul ei obisnuit in glas.

-Are nevoie de o slujba mai…usoara.Ce zici daca intrebi pe la maghernita aia unde umbli.Nu e cine stie ce, continua el intorcandu-se spre mine, dar tot e ceva.

-Nu cred ca Mike cauta chelnerite sau ceva de genu…

-Ei haide, Meg, o intrerupse Jasper.Mike cauta chelnerite tot timpul.

-O sa incerc….ofta ea intr-un final, apoi pleca sa stranga farfuriile de la o masa care tocmai se eliberase.

Ii priveam gesturile mecanice.Lua farfuria, o punea pe tava, ofta, apoi trecea la pahar. Se vedea pe chipul ei ca ar fi preferat sa fie oriunde altundeva, numai aici nu, dar trebuia sa il ajute pe domnul Hale o data pe saptamana.

-Nu ii prea place sa fie aici, zise Jasper dandu-si seama ca ma holbam la Meg.Ar prefera sa fie cu ratatul ala de prieten al ei, dar nu prea imi place de el asa ca i-am zis tatei sa o puna la treaba putin. Oricum nu face nimic pe aici…

I-am zambit sec.

-Probabil crezi ca sunt un frate groaznic, continua el, dar de cand a plecat mama, Meg s-a inchis in ea.Obisnuiam sa ne intelegem bine candva, iar acum purtam doar discutii de complezenta sau ne adresam remarci intepatoare unul altuia.

Puteam vedea tristetea de pe chipul lui Jasper la gandul ca relatia lui cu sora sa merge atat de rau.

-Dar daca nu iti place asta , de ce nu incerci sa faci ceva?Nu stiu…sa te apropii de ea.

-As vrea, dar…mereu ajungem la aceasi chestie. Cand mama a plecat Meg l-a invinuit pe tata si a pus-o pe ea pe un piedestal.Plecase cu un tip mai tanar, iar Meg sperase ca o va lua si pe ea, dar nu a fost asa. Era o piedica in calea mamei…amandoi eram, dar Meg continua sa nu realizeze asta.Eu si tata am incercat sa i-o spunem in mii de feluri,de mii e ori, dar nu reusim decat sa obtinem o aversiune si mai mare a ei impotriva noastra. Singura persoana cu care ii place sa stea este Edward…

-Edward? am intrebat eu curioasa.Nu mai auzisem acel nume pana atunci.

-Da…un tip cu care s-a inhaitat Meg acum vreo 2-3 ani, dupa plecarea mamei. Ea zice ca el este singurul care o intelege, dar defapt este doar un exilat al societatii care a convins-o si mai tare ca lumea asta nu e buna de nimic.

– Si este oare buna de ceva? l-am intrebat eu in gand.

EDWARD:

Stiu prea bine ca idiotul de Jasper nu ma place deloc si, sincer, nici eu nu il plac pe el. Dar Meg este fetita mare si nu are nevoie de fratele protector care incearca el sa fie.

-Hey, Ed! imi intrerupe un glas sirul gandurilor.

E Tyler…Inca un dobitoc de care nu am nevoie acum

Tyler este tipul jocheului de liceu. Masiv, brunet, cu ochi verzi, genul de tip care a avut toate majoretele din liceu , plus cele din liceele alaturate.E mort dupa Meg si probabil acum, ca intotdeauna cand ma vede singur, vrea sa ii pun o vorba buna. Daca ar stii el cat ne batem joc eu si Meg de tentativele lui disperate de a se da mare…

-Buna Tyler! Stiu ca este prea mult pentru creierul tau inecat in transpiratia meciurilor de fotbal, dar ma cheama Edward.N-am chef de tine azi…

-Dragut ca de obicei… Si eu care vroiam sa iti propun sa ne imbatam impreuna.

-Te-a parasit vreo majoreta iar?

-Nu…defapt mi-am dat seama ca viata e o curva, zise el razand.

-Si ce e asa amuzant in asta?

-Nimic…dar am de gand sa beau pana va deveni amuzant.

-Atunci, bun venit in club! am zis eu ridicand sticla de bere in cinstea lui.

In lipsa a ceva mai bun, am de gand sa beau ceva si …

BELLA:

…. sa ma complac intr-o singuratate la care m-am condamnat eu insami.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “4. Cigarette smoke

  1. doamne, termini capitolele atat de bine.. atat de.. nu gasesc cuvantul/.pur si simplu ador modul tau de a scrie

Leave a Reply

