3.Where I fall is where I last

EDWARD:

Inca o seara la bar..inca o seara pierduta in iluzia fumului de tigara si a rasetelor in exces.Stau acum intins pe jos in garsoniera mea, cu pachetul de tigari langa mine si ma gandesc la toti scriitori care au scris vreodata despre iubire.In momente in care ma aflu la limita dintre betie si realitate, ma gandesc la tot felul de lucruri.Cati nu au scris despre subiectul asta?Cati nu au prezentat iubirea perfecta care invinge totul, sau iubirea tragica ce se sfarseste cu  moartea.Shakespeare, Hemingway, Tolstoi si multi altii care descriu iubirea ca pe ceva suprem, divin. Oare chiar exista?Oare exista si pentru mine ceva asa?

BELLA:

Ma plimb pe strazile orasului din Seattle incercand sa dau de acea pensiune.Merg uitandu-ma la fiecare strada, la fiecare numar, pana ce in sfarsit dau de o cladire de marime medie, albastra cu ferestre cu rame albe si cu flori rosii puse pe fiecare pervaz.

Intru sovaitor si sunt intampinata de un coridor scurt plin de tablouri calde.In fata este receptia, cu un clopotel pe care trebuie sa apesi, exact ca in filme.Apas o data si aud un glas de undeva de departe:

-Viiiin!

Glasul este gros si hotarat, iar in 5 minute, in fata mea apare un barbat inalt si blond cu parul cret si dezordonat, imbracat insa foarte ingrijit. Cand ma vede se blocheaza putin apoi imi zambeste:

-Cu ce va pot ajuta?

-As avea nevoie de o camera.

-Desigur…raspunde el absent in timp ce cauta intr-un caiet imens.Avem una care vi s-ar potrivi perfect! concluzioneaza apoi cu un zambet. Pentru cat timp?

-Perioada nelimitata…soptesc eu.

-Veniti dupa mine!

Ma conduce catre niste scari pe care le urca cu pasi siguri si eleganti.Il urmez catre noua mea camera…locuinta….catre inceputul noii mele vieti.

Ajungem intr-o camera zugravita in culori pastel.Langa fereastra se afla o masuta mica si inalta cu niste reviste si o vaza cu flori, iar alaturi se afla un scaun. Patul este imediat cum intri in camera, iar pe partea opusa patului se afla sifonierul.

-Aici este baia! zice barbatul deschizand o usa.Eu ii zambesc si dau din cap.

-Multumesc! zic eu luandu-i cheia pe care mi-o preda.

-Daca o sa stati aici pe perioada nelimitata, ar fi bine sa facem cunostiinta.Eu sunt Jasper! Tatal meu, Ron detine pensiunea si locuim si noi aici impreuna cu sora mea Meg. Ai sa ne vezi prin preajma…

-Isabella!Prietenii imi spun Bella! ii raspund eu intinzand mana.El o prinde intr-o stransoare ferma.

-Ma bucur sa te cunosc, Bella! spune el zambind si afisandu-si dintii perfect aliniati si albi. Sper sa iti placa la noi! O sa te las sa te acomodezi…

-Stai putin! il opresc eu din drumul sau spre usa. Cat costa camera asta?

-Aaaa….ce urat din partea mea!Am uitat sa iti spun costurile.Pai camera costa 50 de dolari pe noapte, iar o masa costa 10 dolari.

Mi-am facut repede socotelile in gand si mi-am dat seama ca ce 469 de dolari ramasi nu aveau sa imi mai ajunga pentru mult timp.

-S-a intamplat ceva? intreba el.

-Nu…doar ca…ma gandeam…Nu ar fi un loc in care sa ma angajez in orasul asta?

EDWARD:

Meg sta atarnata pe patul meu si fumeaza o tigara.

-Ce se intampla cu tine?Nu mai ai cum sa te amuzi pe seama idiotului de frate’tu si vi si stai pe capul  meu?
-Idiotul de frate’miu e asa de plicticos incat nu mai e amuzant nici macar sa te amuzi pe seama lui, si ma gandeam ca daca ma iubesti asa de mult vrei sa ma vezi tot timpul.

-Nu stiu cine ti-a zis ca te iubesc tovarasa, dar ai fost informata gresit.Cu atat mai putin nu vreau sa atarni din patul meu cand eu vreau sa fiu singur.

-Intotdeauna vrei sa fi singur…Esti tare futut la cap.Ai nevoie de o femeie…zise ea in timp ce mai tragea un fum.

-Am chitara.

-Chitara e femeia ta?

-Poate…raspund eu absent.

-Atunci lasa-ma sa spun ca femeia ta e cam plata.

Incepem amandoi sa radem fara sa stim de ce, in ciuda faptului ca gluma ei a fost cam seaca si amandoi stim asta.De asta o iubesc eu pe Meg…poate sa stea cu mine si sa filozofam despre viata si moarte, sau poate rade cu mine dintr-un motiv absolut stupid. E singura care nu crede ca sunt un futut mintal…desi imi repeta constant asta.

BELLA:

Sweet little words made for silence….

Ascult melodia mea preferata si stau ghemuita in pat.Jasper a zis ca ma va ajuta sa imi gasesc un loc de munca.Pare un tip foarte de treaba, iar prezenta lui ma calmeaza cumva.

Stau in camera de hotel. Cea care imi va fi camera pentru o perioada nelimitata, cea care marcheaza inceputul noii mele existente.

Stau in pat, gandindu-ma la totul si la nimic in acelasi timp…O serie de intrebari ma coplesesc si pentru prima oara simt greutatea propriei mele vieti pe umerii mei.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “3.Where I fall is where I last

  1. sweet little words made for silence:X:X:X:X:X:X:X:X:X right..

Leave a Reply

