1.Butterfly, fly away…

BELLA:

Numele meu este Isabela Swan, prietenii imi spun Bella.M-am nascut si am crescut in Pheonix, Arizona.Acum…ma indrept spre nicaieri.Cine sunt eu?Fiica perfecta, eleva model, prietena pe care se bazeaza toata lumea.Cine nu sunt eu? Toate cele enumerate mai sus.

Traiesc intr-o lume in care mi s-a spus inca de mica: “Bella, trebuie sa inveti!”, “”Bella, vei ajunge cineva!”, “Bella, vei face asta si ailalta!”.Acum, la 19 ani, imi dau seama ca viata pe care am trait-o nu este a mea, ca ceea ce mi s-a zis ca sunt e o minciuna, ca toate idealurile stabilite inca din copilarie nu sunt ale mele, ca nici macar amintirile nu imi apartin.Ma gandesc cine sunt eu defapt in timp ce imi impachetez lucrurile intr-un rucsac, in timp ce cobor pe varful picioarelor ca sa nu ii trezesc pe parintii mei, in timp ce pun scrisoarea adresata lor pe noptiera.Ma intreb cine sunt eu defapt in timp ce iau autobuzul spre Oriunde.

Plec….Plec undeva unde sa descopar cine sunt si ce vreau de la viata.Plec cu 500 de dolari in buzunar, un rucsac si multe iluzii.Poate nu voi ajunge nici pana la iesirea din oras, dar macar voi stii ca am incercat…

-Unde?ma intreaba soferul autobuzului.

-La ultima oprire! ii raspund eu absenta.

EDWARD:

Termin concertul cu un solo de chitara si cobor de pe scena balanganindu-ma pe picioare din cauza berii.Mike imi adreseaza un ranjet stupid.El este patronul barului in care cant, este fraierul care ma plateste sa ii sperii clientii in fiecare seara de miercuri si vineri.Dar este atat de beat si paralel cu muzica incat nu isi da seama de asta, iar atata timp cat ma plateste, nu ma obosesc sa ii spun.

Cobor de pe scena pentru a da de parfumul ieftin si ranjetele unor fete isterizate dupa mormaielile mele.Produse ieftine ale rujurilor in exces si supraexcitarii combinate cu bautura ce vor avea ca rezultat 10 minute pe bancheta din spate a masinii mele.Astazi lozul castigator este tras de o bruneta mult prea zambitoare, cu un maieu mult prea decoltat.

Tipa nu se lasa greu asa ca ajungem unde trebuie in mai putin de 5 minute, iar dupa alte 10 minute ma indrept acasa cu speranta ca nu ma va prinde vreun politist, semi-beat la volanul masinii.

Ajung in garsoniera mea mobilata cu o canapea extensibila si mii de mormane de haine si carti.Ma asez pe o carte care imi strapunge fesa stanga.Injur in timp ce scot obiectul crimei de sub mine.Durerea imi ajunge din fesa pana in creier.”Plansul  lui Nietzche”.Pe asta cand am luat-o?Mania mea pentru carti ajunge pana acolo, incat le iau fara sa le citesc, apoi le folosesc ca suport pentru a-mi  tine masa in echilibru, sau suport pentru scrumiera si lampa mea de birou.

Chitara ma priveste dintr-un colt ca o femeie care ma invita sa facem sex.Nu azi…sunt prea terminat.

Dupa cum vedeti viata mea nu este tocmai una organizata, dar nu-mi pasa…

Nume: Edward Cullen.Varsta: 21 de ani. Hobby-uri: sa cant, sa fumez si uneori sa ma imbat. Scopuri in viata: sa am bani sa cant, sa fumez si uneori sa ma imbat.

Incantat de cunostiinta!

Asta e primul capitol.Sper sa va placa!

Pe scurt : Bella este o fata care a trait mereu dupa regulile impuse de altii, dar si-a dat seama ca este ceea ce au vrut altii, nu ea, asa ca pleaca intr-o calatorie a cunoasterii de sine.

Edward este un rebel caruia a incetat demult sa-i pese ce crede lumea.

Ce se va intampla cand amandoi se vor intalni…ramane de vazut:)

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “1.Butterfly, fly away…

  1. keep on. imi place. si imi place si ca ai pastrat titlul.
    o sa le placa vizitatorilor tai, sunt sigura.
    astept continuare.
    spor!

  2. imi place mult cum il prezinti pe edward.. si inceputu cu bella..:superb.. cine sunt:.. cine nu sunt? tot mentionat mai sus..

Leave a Reply

