19.Where did you go?

“mortii au nevoie de noi sa ni-i amintitm, chiar daca asta ne roade pe dinauntru, chiar daca tot ce putem face e sa spunem <<Imi pare rau>> pana ce cuvintele se golesc de orice continut precum aerul”


Draga Demi,

A trecut un an de cand am citit acea scrisoare, acea scrisoare ce imi dezvaluia totul despre tine.Mi-a luat un an sa asimilez tot ce mi-ai spus, sa pun totul cap la cap.Acum, imi dau seama de ce faceai unele lucruri, de ce vorbeai si te comportai de parca ai fi putut muri maine.Chiar ai fi putut…defapt noi toti am putea.

Iti scriu aceasta scrisoare, desi stiu ca nu ti-o voi trimite vreodata, dar intr-un mod copilaresc si naiv, stiu ca vei vedea ce iti scriu.

A trecut un an din viata mea…Unele lucruri s-au schimbat, altele au ramas la fel.Relatia mea cu parintii e la fel, mai ales dupa ce le-am spus ca vreau sa imi petrec un an asa cum vreau eu, fara sa merg la colegiu.Da…nu am mers la colegiu.Mi-am petrecut timpul aici, in port, cu masinile mele si cu a mea mereu prietena, plaja.Mi-am amintit de tine in fiecare moment, iar in unele situatii ma intrebam ce ai face tu?Am luat decizii corecte si gresite, dar daca nu acum, atunci cand? Daca ma intrebi ce voi face mai departe…nu stiu!Poate imi voi deschide un atelier auto si voi perfectiona masini, poate voi merge la facultatea de filozofie, dar cred ca mai degraba prima varianta(stii cat de profund pot fi eu). Dar mai  am timp pana atunci…

Vara a venit din nou, iar fiecare loc imi aminteste de tine!Alaturi de tine mi-am construit cele mai frumoase amintiri si imi vor ramane mereu in minte si in suflet clipele pe care le-am petrecut impreuna. I mi voi aminti mereu de tine!

Zilele trecute am trecut prin fata casei tale si am vazut-o pe sora ta.Era singura si….am inteles.

Sper ca ne vom vedea candva, pune o vorba buna pentru mine acolo unde esti!

Si mai vreau sa iti spun, cu privire la un fragment din scrisoarea ta,  ca datorita nasterii tale, lumea mea s-a schimbat, traiul tau pe Pamant a facut lumea mea mai buna, iar acum ca ai plecat, ceva din lumea mea lipseste.

Dar nu ma voi lamenta, pentru ca stiu ca nu iti place asta.

P.S: Daca ai vedea ce fac acum, nu ti-ar veni sa crezi!

Vei ramane mereu in inima mea,

Dan.

-Ok, Dan!Gata! zise Molly cu o grimasa pe fata in timp ce isi prindea toate corzile.Dan se uita la ea si zambi.Avea pe chip aceasi grimasa pe care o avusese si el cand facuse bungee-jumping pentru prima oara.

-Ce faci acolo? intreba ea uitandu-se la foaia din mana lui.

-Ii scriu unei prietene…replica el ganditor.

-Esti gata?intreba ea, sperand din tot sufletul ca va zice nu.

Dan arunca o ultima privire in jos si constientiza la ce inaltime halucinanta se afla.Isi aminti de Demi si zambi.

-Nu!Dar niciodata nu o sa fiu.Haide!

O prinse de mana strans si o saruta.

-La trei! 1…2…Sari!

The end

Cam asta a fost tot.Am postat doua capitole pentru ca asteptam de mult sa le scriu, si ma gandesc la un nou fic.De data asta un fanfic, cu Edward si Bella, dar trebuie sa ma mai gandesc la nume si sa imi conturez ideile.Sper ca v-a placut, Drumul catre regasire.Pentru mine, cel putin a fost ceva special, iar acum toata lumea e fericita:).

P.S: O sa va dau vesti despre noul fic in curand.

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “19.Where did you go?

  1. Emutza

    Am ramas fara cuvinte.

  2. NU! Speechless e prea putin spus. OK, e greu. Intr-o seara am citit toate capitolele tale, intr-o seara am cunoscut 2 personaje, intr-o seara de fapt am trait o poveste. Si am iubit fiecare secunda. Astept sa citesc urmatoarele randuri de la tine, care sunt randuri mature. Nu au in ele acea parte adolescentina si imi place. E ca si cum as sta in balansoar in gradina si as citi o carte buna sau m-as uita la un film unde involuntar lacrimez. Superb.

  3. Patricia

    Este superb.Azi m’am hotarat sa il citesc cap coada.Cum a zis si Ruxy,Speechless e prea putin spus.

  4. Este o poveste fascinanta . Tu ai un talent extraodinar . Esti un suflet sensibil , receptiv , profund , iubitor .
    Chiar nu am cuvinte sa-mi descriu starea actuala . Esti dovada ca inca mai exista oameni capabili sa te impresionezi prin scrierile lor . Te detasezi de acea categorie care pune accentul pe iubire de cuplu , iubirea trupeasca – noi , oamenii , suntem egoisti si uitam ca cea mai importanta iubire , cea mai induiosatoare si cea mai benefica este iubirea “parinte/octotitor-copil” .
    Felicitari si mii de multumiri pentru marcantele fraze asternute.
    Sa ai o viata la fel de frumoasa precum sufletul tau.
    Respectele mele,
    Lumy

Leave a Reply

