17.Goodbye!

“Acesta este locul spre care am venit mereu.De cand a inceput timpul meu.Iar cand voi pleca de aici, acesta va fi punctul de mijloc, catre care se indreptau toate inainte si de la care vor pleca toate

Dan se trezi in zorii zilei intr-o camera goala.Incerca sa isi dea seama unde se afla, in acel decor necunoscut, iar apoi isi aminti ca adormise la Demi.Se uita de jur imprejurul incaperii, dar Demi nu era nicaieri.Pozele la care se uitasera cu o seara in urma, disparusera si ele.Dan se gandi daca ar fi intelept din partea lui sa coboare, dar se gandi ca s-ar putea intalni cu Karen si se hotari sa o astepte pe Demi in camera pentru a evita o situatie stanjenitoare.

Se ridica din pat si isi dezmorti oasele.Cand isi intoarse capul gasi pe noptiera un plic pe care scria cu litere de mana : Pentru Dan.Se gandi ca este vreun biletel prin care Demi isi justifica absenta, dar cand deschise plicul, gasi doua coli ministeriale scrise in intregime.Dan incepu sa citeasca in timp ce se indrepta spre iesire:

Draga Dan,

Cand vei citi scrisoarea asta eu ma voi afla in drum inapoi spre oras.Stiu ca acum incerci sa iti explici de ce am plecat, dar lasa-ma sa incep cu un lucru: nu te-am parasit! Defapt aceasta scrisoare o sa iti explice pe indelete ce s-a intamplat cu mine.Vei sti toate misterele mele Dan, asa ca pregateste-te!

Voi incepe cu inceputul.Acum doua luni am fost diagnosticata cu cancer la stomac in stadiu terminal.Am decis atunci sa las tot ceea ce fusese viata mea pana atunci si sa incep din nou, fara nicio temere.Asa ca m-am hotarat sa vin aici, catre acest loc unde se adapostesc toate amintirile copilariei mele, toate amintirile vietii mele fericite.Am vrut sa fac toate lucrurile pe care nu am avut curajul sau timpul sa le fac ( acum poti sa iti explici bungee-jumping-ul, tatuajul si toate lucrurile pe care mi le propusesem).Stiu ca pare un cliseu de filme, asa ca o sa iti explic.Am divortat de sotul meu( asta era problema pe care am trebuit sa o rezolv singura in oras), am demisionat si am venit aici cu sora mea, hotarata sa traiesc o viata fara bariere.Stiu ca te simti tradat de plecarea mea, dar vreau sa stii ca nu am vrut sa ma mai atasez de cineva, din aceasta cauza am rupt legaturile foarte brusc cu fostul meu sot si cu tot ce ma lega de fosta mea viata.Dar te-am intalnit pe tine in acea zi pe acea pista si am vazut  privirea ta care parea ca ascundea toata dezamagirea din lume.Am vrut sa te fac sa zambesti, apoi , ajungand sa te cunosc, am vrut sa te fac sa crezi in tine! Pentru ca meriti, Dan!Stiu ca ti-am mai zis-o de multe ori, dar meriti! Meriti sa fi si sa faci tot ce iti doresti.Asa ca traieste din plin! Fa greseli pentru ca apoi sa incerci sa le repari si sa faci altele si mai mari, fa-te de ras, tipa cand vrei sa tip si asculta orice instinct!Nu lasa nimic sa te opreasca din calea a ceea ce vrei sa faci, nu lasa ca regretele sa se acumuleze!Vreau sa traiesti!Vreau ca atunci cand vei imbatrani, sa nu trebuiasca sa iti traiesti viata pe ultima suta de metri, ca mine, vreau ca atunci cand o sa ai parul alb, o sotie, copii si mult nepoti, sa te uiti in urma si sa fi multumit de tot ceea ce ai realizat.

Probabil te intrebi de ce nu ti-am spus nimic pana acum, dar nu am vrut ca boala mea sa  ma stigmatizeze.Nu voiam sa fiu pentru tine Demi, cea bolnava de cancer.Asta e si motivul pentru care am plecat.Nu am vrut sa te parasesc, daca ar fi fost dupa mine, as fi ramas in acel mic port, in care am trait in doua luni mai mult decat in intreaga mea viata, pentru totdeauna.Dar viata e cruda si merge mereu in tovarasie cu moartea.Asa ca plec…plec pentru ca vreau sa iti amintesti de mine asa cum am fost in aceste doua luni.Vreau sa iti amintesti de mine facand bungee-jumping, cantand rock seara in masina, facandu-mi un tatuaj.Nu vreau sa ma vezi muribunda si fara nicio putere.

La final, tot ce pot sa sper este sa ma ierti. Sa ma ierti daca te-am ranit, si stiu ca am facut-o.A fost fara sa vreau…Sa ma ierti daca ti-am dat speranta ca voi fi acolo intotdeauna….Poate voi fi.Poate ma voi uita la tine de undeva de sus si voi pune o vorba buna pentru tine acolo. Mai sper ca o sa iti amintesti de mine.Pentru ca acesta este motivul pentru care am vrut mereu sa scriu o carte.Sunt un om ca oricare altul.Nasterea mea nu a produs nimic special in lume, traiul meu pe Pamant nu a facut lumea mai buna, iar moartea mea nu o va schimba cu nimic.Nu am reusit sa fac lumea sa isi aminteasca de mine mereu, dar sper ca tu iti vei aminti de mine.

Traieste  Dan! Traieste din plin! Si sper sa ne vedem cat mai….de fapt nu.Sper sa ne vedem cat mai tarziu posibil!

Cu multa iubire, Demi.

Dan statea pe faleza cu scrisoarea in mana.Demi plecase…Plecase…Singura persoana ce il facuse sa creada in el, il parasise.El ii incredintase sufletul lui, iar ea ii ascunsese atat de multe lucruri….“A plecat”, isi repeta el obsesiv, dar ii era greu sa creada.Credea ca era o alta nebunie de-a ei si ca va aparea in spatele lui, razand in hohote…

Demi se indrepta cu masina inapoi spre oras.Se uita absenta pe geam si ii putea simti privirea surorii sale.

-Ar trebui sa fi mai atenta la drum K.!zise ea fara nicio expresie in glas.

-Sunt ingrijorata, Demi.Te simti bine?

-Nu!Cum as putea sa ma simt bine…

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

