14.Just myself and I

“Sa nu uiti ca orice asteptare este provizorie, chiar daca dureaza toata viata”



Dan statea pe canapeaua din sufragerie in timp ce parintii lui turuiau in jurul lui.Vorbeau ceva despre colegiul pe care ar trebui sa il aleaga de vreo jumatate de ora, insa Dan nu ii mai asculta.Se gandea ce bine ar fi ca Demi sa fie aici.Ce bine ar fi sa fuga la ea.S-ar duce la ea acasa ca in acea dimineata.Sora ei s-ar speria si ar vrea sa cheme politia, Demi ar iesi si ar vorbi cu el si i-ar spune ca merita, ca poate fi mai bun!Dar acum si in aceasta incapere nu parea sa fie cineva care sa ii spuna asta.

-…si ar trebui sa mergi la Yale, prinse el ultima parte din vorbele mamei sale.

Simti cum ceva in el se zvarcoleste si incearca sa iasa la suprafata.Toata acea furie si frustrare adunata in cei 18 ani de absente se aduna acum cand ei voiau sa ii spuna ce sa faca, si se lupta sa iasa la iveala.Merse catre usa pentru a evita o cearta.

-Dan, unde mergi? se auzi vocea poruncitoare a tatalui sau.Stai aici!Trebuie sa discutam despre asta.

Asta era!Dan nu mai putea impiedica ce avea sa urmeze.

-Sa DISCUTAM sau sa DISCUTATI? zise el printre dinti.

-Poftim! exclama mama sa mirata.Cum indraznesti sa ii raspunzi asa tatalui tau?

-Este adevarul!Ati ramas aici ca sa “ma ajutati” cu decizia asta, dar nu va intereseaza ce vreau eu.Totul pana acum a fost o discutie intre voi la care eu nu am avut nicio parere.Putin va pasa daca merg la un colegiu bun sau nu, singurul lucru de care va pasa este sa plecati cat mai repede de aici.

-Dar…

-Dar nimic, mama!o intrerupse Dan cu mai mult avant.Toata viata mea ati fost absenti.Spuneti-mi care e culoarea sau mancarea mea preferata?Sau ce imi place sa fac in timpul liber, sau care este cea mai mare frica a mea?Nu stiti…habar nu aveti pentru ca in timp ce eu stateam aici, fara parinti, fara nimic, voi va petreceati timpul in nu stiu ce tara exotica.Nu ati fost niciodata aici, si nici acum nu v-am cerut sa fiti.NU VREAU SA FITI AICI! incheia el punand accent pe fiecare cuvant din ultima fraza.

Dupa  o clipa in care nimeni nu spuse nimic, tatal sau sparse tacerea.

-Tu nu esti asa, Dan! E numai vina femeii aleia, stiam eu ca nu e bine sa umbli cu ea.Iti baga in cap tot felul de idei.

Dan simti cum sangele i se urca la cap si venele ii pulseaza pe tample. Nu Demi…

-Nu stii nimic!Nu stii cum eram sau cum sunt.Si daca vrei sai stii cum eram, o sa iti spun.Nu ati fost niciodata cu mine, deci credeam ca nimeni nu o sa fie vreodata.Ma simteam singur si fara niciun rost.Demi, este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pana acum!A fost prezenta de care aveam nevoie.Acum stiu ca o sa reusesc sa fac ceva cu viata mea, stiu ca sunt bun la ceva.Acum sunt mai optimist, mai increzator in mine si asta nu e datorita voua!

Cuvintele i se scurgeau ca o cascada si cand termina, se simti usurat.Isi intoarse privirea catre tatal sau care il privea cu furie.

-Si ce te face sa crezi ca esti asa de special? veni intrebarea taioasa a tatalui sau, care il lovi pe Dan ca un ciocan.Lacrimile ii umpleau ochii, dar isi promisese sa nu fie slab.Stiuse intotdeauna ca parintii lui nu l-au vrut si ca erau mai bine fara el, iar aceasta intrebare era confirmarea.

Dan se indrepta spre usa si cand ajunse in dreptul ei isi intoarse putin capul catre tatal sau si ii raspunse scurt:

-Ea m-a facut sa cred asta!

Apoi pleca inchizand usa catre posibilitatea de a avea vreodata o relatie mai buna cu parintii sai .

Iesi in strada si si-ar fi dorit  sa poata merge la Demi.Sa fie distras de veselia ei si imbarbatat de pofta ei de viata.Dar ea nu era…asa ca Dan se multumi sa se urce in masina si sa dea drumul la radio.Canta Deep Purple – Highway Star si isi aminti de acea seara care marcase oarecum inceputul prieteniei lui cu Demi.Incepu sa cante:

Nobody’s gonna take my car, I’m  gonna race it to the grooound!

Dar nu avea farmec fara ea…

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “14.Just myself and I

  1. Anda

    woooow
    ce imi plac imaginile
    deci nush daca ma crezi
    dar le ador
    D:

Leave a Reply

