12.Words

Cine sunt nu intrebati, sunt cel care cade si care, inspre adanc atrage dupa sine toate lucrurile lumii”


Demi statea cu coatele pe masa din bucatarie, tinandu-si fata in maini si privind pe fereastra stelele de pe cer.Se intreba daca era adevarat ca atunci cand un om moare, cade o stea.Se intreba daca cineva va vedea acea stea si se va intreba cine a murit.Se intreba daca este adevarat ca atunci cand un om moare se naste un altul.Se intreba cine a murit cand s-a nascut ea, dar mai ales incerca sa isi gaseasca cuvintele…Isi propuse sa scrie cate o scrisoare pentru sora ei, John si…Dan.Voia sa ii ceara scuze lui John, voia sa o ajute sa mearga mai departe pe Karen, voia ca moartea ei sa il invete ceva pe Dan.

Scrisoarea pentru sora ei mersese repede.O cunostea suficient de bine ca sa stie cum sa ii atinga punctele sensibile, ca sa stie cum sa o sfatuiasca.Cu John ii fusese mai greu.Nu stia cum sa isi ceara scuze fara sa il jigneasca sau fara sa para penibila.Varianta finala suna asa:

Draga John,

Stiu ca probabil nu vrei sa stii nimic de mine acum, stiu ca te-am ranit, dar in numele anilor petrecuti impreuna nu rupe aceasta scrisoare!Este ultima mea strigare, ultima mea sansa de a-ti vorbi deschis.

In primul rand vreau sa imi cer iertare pentru cateva lucruri.Imi cer iertare daca te-am ranit prin decizia mea de a divorta, nu a fost intentia mea si pentru asta imi cer iertare de o mie de ori.Dar nu pot sa iti cer iertare pentru ca am decis sa imi traiesc viata.Nu vreau sa crezi ca viata alaturi de tine a fost un chin, dar sa recunoastem John, nu ai fost fericit tot timpul.Acum, ma simt atat de bine.Nu am niciun regret, iar asta este o senzatie minunata.Stii cat de minunata este aceasta senzatie, John?Ei, ar fi bine sa afli.I-ati putin timp pentru tine.Renunta la biroul si hartiile sale si fa toate lucrurile nebunesti pe care ai vrut sa le faci, simte-te liber!Este cel mai minunat lucru in viata.

In al doilea rand iti cer te rog sa nu ma urasti.Macar in amintirea anilor frumosi, nu ma uri.Cand vei primi aceasta scrisoare eu voi fi plecat, dar nu vreau sa iti fie mila.Nu iti cer sa ma mai iubesti ca inainte, insa nu ma judeca.Si daca vrei, asculta-mi acest sfat: traieste clipa la maximum.Iubeste din toata inima, pune suflet in ceea ce faci si fa orice iti vine in cap.Nu permite ca timpul sa treaca lasandu-te cu regrete.Te iubesc, John!In felul meu te iubesc si vreau sa fi fericit.Imi poti face aceasta ultima promisiune?Ca vei fi fericit?

Asta nu o voi stii niciodata…sau poate voi sti.Poate voi fi acolo in camera cu tine in timp ce citesti scrisoarea si o perdea va flutura sau o vaza se va sparge, ca semn al prezentei mele.Dar deja bat campii.Ideea principala John…ei bine nu stiu care este ideea principala.Hotaraste tu asta.Si ne vedem acolo sus.O sa pun o vorba buna pentru tine!

Cu drag,

Demi.

Demi statea acum cu pixul in mana, gandindu-se ce avea sa ii spuna lui Dan.In mod ironic, venise aici ca sa fie libera, si se legase emotional atat de tare de Dan, incat voia sa fie sincera cu el.Vedea in el o varianta a tineretii sale.O varianta a ei, dupa moartea parintilor, cand credea ca viata era facuta din suferinte.Nu voia ca Dan sa o vada in ultimele ei momente, lipsita de ajutor sau de orice fel de stralucire.Voia ca Dan sa isi aminteasca de ea plina de viata, aruncandu-se in cap cu coarda.Stia ca odata cu plecarea ei, Dan se va simti abandonat si astepta momentul potrivit.Cand el va fi pregatit…sau poate, cand ea va fi pregatita. Voia ca aceasta scrisoare sa ii ridice moralul, sa ii arate ca ea nu il parasea.Dar cum?Cum poti exprima niste ganduri profunde in simple cuvinte?

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “12.Words

  1. Anda

    so
    in sfarsit sunt la “zi” cu postarile:>
    scrii foarte frumos si eu asta apreciez foarte mult la un “autor” de ficuri
    tema abordata este interesanta
    keep up the good work
    pussy:*

Leave a Reply

