3.Listen

Sunt milioane de insi care tanjesc dupa nemurire , dar nu stiu ce sa faca intr-o dupa-amiaza de duminica ploioasa”

Demi se afla acum in casa surorii sale, la masa din bucatarie.Cu o mana isi sprijinea fata si cu alta tinea cana de cafea in timp ce sora ei tipa si gesticula.Deodata aceasta se opri, veni spre ea si se aseza la masa.

-Nu imi vine sa cred ca nu mi-ai spus!zise ea incet.

-Nu este ca si cum ar fi o veste buna pe care sa o dau tuturor celor dragi.Ii raspunse Demi sarcastica.

-Stiu…zise Karen cu tristete…dar nu crezi ca meritam sa o aflu de la tine, nu de la John?

-Ba da, K., meritai, dar in acel moment nici nu ai idee cate ganduri mi-au trecut prin cap, cate idei, cate decizii…

-Vorbind de decizii.De unde ai scos prostia cu divortul?

Demi ofta usor.Rememora conversatia cu John.Dupa ce ii spuse ca vrea sa divorteze, John se uita la ea asteptand o explicatie.

-Am cancer, John!incepu ea.Vreau sa imi traiesc ce mi-a mai ramas din viata asa cum vreau eu.Vreau sa fiu libera sa fac ce vreau eu.Niciunul dintre noi nu este fericit, John, tu nu esti fericit!Nu este prea tarziu sa  o luam de la capat, fiecare separat.Nu ma intelege gresit, te iubesc!Dar asta nu e viata pe care mi-am dorit-o, si nu vreau sa ma duc intrebandu-ma cum ar fi fost daca…

John se ridica linistit si lipsit de expresie si se incuie la el in birou.Demi stia ca avea sa explodeze, stia ca avea sa o sune pe Karen.

-Nu inteleg, Demi.Atat de mult timp cu John si…

-Atat de mult timp, intradevar,o intrerupse Demi.Asculta-ma Karen, stiu ca esti socata, dar nu sunt multumita de ceea ce sunt, de ceea ce am fost.Da, mi-am dat demisia, da, i-am cerut divortul lui John, dar vreau sa o iau de la capat fara sa am pe cineva pe care sa dezamagesc.Vreau sa traiesc clipa, vreau sa traiesc ultimele zile asa cum vreau.Vreau sa ma duc cu niste amintiri frumoase, vreau sa ma duc stiind ca nu regret nimic.Nu iti cer sa intelegi Karen, esti tanara, nu ai sa intelegi niciodata, insa eu acum simt moartea atat de aproape incat imi vine sa intind mana sa ii trag o palma.Poti intelege tu asta, K.?

Karen se uita in ochii surorii sale cu lacrimi in ochi.Se intreba de ce nu isi daduse seama ca sora sa era atat de nefericita?De ce fusese atat de egoista?

-Da!Te inteleg!zise ea in cele din urma.Oh, Demi!zise ea incepand sa planga.Niciodata nu m-am gandit la tine.Cand mama si tata au murit tu ai avut grija de mine si mi s-a parut normal.Niciodata nu m-am intrebat cum te simti tu.

Demi se uita la sora sa.Acelasi par blond ca al ei, aceiasi ochi albastrii.Era ca o varianta a propriei persoane, doar cu 5 ani mai tanara.Isi inclesta mainile intr-ale sale si le tinu strans.

-K., incepu ea.Mai ti minte acea casuta in satuletul de la marginea orasului pe care ne-au lasat-o mama si tata?Ma ti minte ca tot timpul voiai sa ma convingi sa merg, dar mereu eram prea ocupata.Ce ar fi sa mergem acum?

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “3.Listen

  1. Excursie\:d/…si divorteaza…wow:|..ce tare e fta:))

Leave a Reply

